1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Microsoft tłumaczy w jaki sposób Universal Windows Platform wpłynie na Xboksa One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 30, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Wreszcie ktoś wpadł na pomysł, by zunifikować sposób pisania aplikacji na wszystkich platformach należących do tej samej firmy. Wygląda na to, że Microsoft ułatwi sprawę deweloperom, a to będzie miało również bezpośredni wpływ na nas – graczy.

    Do tej pory programowanie multiplatformowe w obrębie urządzeń Microsoftu wcale nie należało do rzeczy najprostszych, choć logika podpowiada, że powinno być zupełnie inaczej. Niestety zarówno Windows 8, Windows Phone, jak i Xboks One korzystały z zupełnie innego interfejsu do programowania aplikacji (API). Teraz sytuacja ma ulec zmianie za sprawą Universal Windows Platform.

    Tak przynajmniej twierdzą managerowie odpowiedzialnie za tę funkcjonalność – Brent Rector i Peter Torr. Politykę tego programu wyjaśnili dzisiaj podczas specjalnego Q&A, które odbyło się w ramach konferencji Microsoft Build 2015. Generalnie sprawa wygląda tak, że od momentu wejścia w życie Universal Windows Platform deweloperzy nie będą musieli przepisywać od nowa całego kodu, aby przeportować swój program na inne platformy. Jak sami mawiają ich celem jest stworzenie „jednej platformy będącej rdzeniem całości”.

    Sercem każdego programu ma być jeden i ten sam kod, który oczywiście będzie można dostosowywać wedle własnego uznania do możliwości innych urządzeń. Nie ma problemu, aby przepisać fragment odpowiadający za interfejs po to, by wygodniej korzystało się z aplikacji chociażby na dotykowym ekranie telefonu lub przy użyciu HoloLens.

    Universal Windows Platform ruszy wraz z pojawieniem się Windowsa 10, czyli już w okolicach wakacji. Wraz z nim możemy spodziewać się wysypu różnorodnych multiplatformowych aplikacji.

     
    Oski8882 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum