1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Microsoft wciąż ulepsza Xboksa One - zwiększono dostępność pamięci eSRAM

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 30, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Przedstawiciele Microsoftu nieustannie starają się ulepszyć swoją najnowszą konsolę i pomagają twórcom w pracach nad nowymi projektami na Xboksa One. Deweloperzy z rodzimego Techlandu potwierdzili, że najnowsza aktualizacja pozwoliła osiągnąć Dying Light oczekiwane 1080p i 30 klatek na sekundę na sprzęcie amerykańskiej korporacji.

    Dokładnie 12 grudnia Microsoft zaktualizował narzędzia deweloperskie, dzięki którym twórcy pracują nad nowymi projektami na Xboksa One. Dzięki najnowszej łatce autorzy otrzymali większą kontrolę nad pamięcią ESRAM. Wiadomość potwierdził pracownik Techlandu:

    Pracownicy Microsoftu wciąż ułatwiają życie twórcom i pomagają w łatwiejszej optymalizacji produkcji – warto w tym miejscu wspomnieć, że dzięki interwencji szefów z Redmond Destiny oraz Grand działa w 1080p.

    W tej sytuacji deweloperzy pracujący nad nadchodzącymi produkcjami na Xboksa One będą mieć odrobinę łatwiejsze zadanie i powinni lepiej radzić sobie z osiąganiem 1080p.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. andijaw

    andijaw Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 7, 2014
    Posty:
    270
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Trójmiasto
  4. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    No i gicior. Różnice typu 5 klatek mniej czy mniej trawek w grze jest znacznie mniej zauważalna niż 1080p vs 900p. Do tego w internecie jest mniej syfu o wyższości jednej konsoli nad drugą i wszyscy są zadowoleni.
     
  5. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Hmm... ciekawe :) A pamiętam jakby to było wczoraj, jak się ze mnie ktoś śmiał w związku pamięcią E$RAM i jego przyszłością. Ale widać, że najwięcej szczekają Ci, co nie mają nic do powiedzenia, ale muszą dodać post, żeby sobie podbić statystyki na forum. Na bank w przyszłości nadal będzie to aktualizowane, aby jeszcze więcej wydobyć z tego E$RAM, bo jeszcze na pewno w zapasie sporo mocy jest, tylko musi być odpowiednie API i sterowniki :)
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5429
    Polubienia:
    1679
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Za chwilę nadejdzie era wgrywania sterowników oficjalnie (nie jako upgrade dasha) do konsol..
    To tak za rok bądź pól (o ile) zdecyduje się na XO (bo PS4 na chwilę obecną też nie zachwyca) to może jeszcze więcej zwiększą pamięć :D (LOL)
     
Wczytywanie...

Poleć forum