1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Microsoft współpracuje z Crystal Dynamics od wielu lat

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 24, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Informacja o czasowej ekskluzywności Rise of the Tomb Raider zaskoczyła wielu graczy. Jak się okazuje współpraca Microsoftu z Crystal Dynamics trwa od lat i to ogłoszenie jest zaledwie jednym z etapów partnerstwa.

    Szef Crystal Dynamics – Darrell Gallagher – w rozmowie z dziennikarzem Game Informera dokładnie przedstawił współpracę obu firm.

    Już w 2008 roku Xbox 360 otrzymał ekskluzywne DLC do Tomb Raider: Underworld. Następnie Lara Croft and the Guardian of Light zadebiutowała początkowo wyłącznie na sprzęcie Microsoftu w akcji Summer of Arcade.

    Z tego powodu czasowa ekskluzywność Rise of the Tomb Raider jest według Gallaghera „naturalną ewolucją tego co zaczęliśmy”.

    Twórca zaznaczył, że amerykańska korporacja bardzo pomaga w przygotowaniu produkcji, ale gra powstałaby nawet bez udziału Microsoftu. Seria Tomb Raider ma już 20 lat i zawsze radziła sobie dobrze – nawet bez wielkiego wsparcia – ale dzięki współpracy gra będzie zdecydowanie lepsza.

    Przedstawiciele Microsoftu od początku pytają – „jak możemy pomóc?”, „co jest potrzebne” – i chcą pomagać. Szef Crystal Dynamics podkreśla, że „to było do tej pory świetne partnerstwo”.

    Otrzymaliśmy również informację o możliwej wersji na konsole Sony oraz PC-ty – chociaż studio skupia się teraz wyłącznie na sprzętach Microsoftu, to w pewnej chwili wszystko może się zmienić:

    Na zakończenie Gallagher poinformował, że Tomb Raider trafił już do 7,5 mln graczy na całym świecie.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Raczej mi się nie chce wierzyć że ta gra nie wyjdzie na PS4 a jak nie wyjdzie to będą żałowali tak jak twórcy TitanFall
     
Wczytywanie...

Poleć forum