Dokładniejeżeli nie zrobią darmowego multi, a SONY na nowym dziele znów nie zrobi płatnego multi nawet nie myślę o tym xboxie
po co nam odgrzewany stek z podpisem nowej generacijPrace nad jego konstrukcją trwają już od 2005
Dzisiejszemu PC starczy 2 GB RAM, z porywami do 4 o ile ktoś go używa jako maszynka do grania. 6 GB to chyba jak się w CAD'a bawisz czy inne wymagające programy Karta ma oddzielny RAM na swoim PCB i teraz często gęsto standardem jest 1 GB, ew. 2 - w przypadku nowszych edycji kart graficznych.Dzisiejszy PC łącznej pamięci (RAM + VRAM) ma minimum 6GB, a co będzie za 2-3 lata?
Ja jednak wolę postęp, więc migiem po słownik!nie che aby postemp szedl tak szybko
Jakie ty głupoty piszesz. Nie porównuj sprzętu pod PC'ty do konsol. zupełnie inne rozłożenie mocy.2GB systemowej + 2GB VRAM i jako tako może być. Samo 2GB do podziału między system, a gry to za mało. Dzisiejszy PC łącznej pamięci (RAM + VRAM) ma minimum 6GB, a co będzie za 2-3 lata? No właśnie... Ktoś pisał o układzie Tegra 3, fajnie tylko zapomniał dodać, że jest to układ mobilny do smartów/tabletów itp. Nie nadaje się do stacjonarnej konsoli, zbyt słaba moc obliczeniowa. Jechu nie doczekasz się konsoli ze wsteczną kompatybilnością. Pomyśl sobie jaką kasę trzepią dziś remasterowane gry i pomyśl jaką kasę będą trzepać obecne gry za 2-3 lata w edycji FullHD. Tak jak X360 i PS3 nie mają wstecznej kompatybilności, tak next geny jej mieć nie będą. Na nową konsolę będą wychodzić tylko nowe gry, strzelam, że w dużo wyższej cenie niż obecnie. Za możliwość pogrania w obecne gry na nowych konsolach będzie trzeba płacić jeszcze raz. Sony już wymyśliło wsteczną kompatybilność między PSP, a PS Vita za dodatkową opłatą
No co Ty nie powiesz... Nikt nie porównuje PC do konsoli, ale nikt również nie chce, aby powtórzyła się sytuacja z obecnej generacji. Mianowicie ta generacja był reklamowana jako nowa jakość - FullHD - a bardzo szybko okazało się, że FullHD można uzyskać w malutkich grach Arcade, w co 50 tytule dodać należy. Konsolowa, maksymalna rozdzielczość, która standardem na PC była jeszcze zanim X360 wszedł na rynek, to wina przede wszystkim małej ilość pamięci RAM. Pamięć jest tania, więc powinni jej wrzucić tonę plus drugą tonę na zapas, aby po 2 latach nie brakowało.Jakie ty głupoty piszesz. Nie porównuj sprzętu pod PC'ty do konsol. zupełnie inne rozłożenie mocy.
Xbox 360 nie ma wstecznej kompatybilności? No co ty.
PS3 jest wstecz kompatybilne ;]... Tak jak X360 i PS3 nie mają wstecznej kompatybilności, ...
Oj tylko niektore wersjePS3 jest wstecz kompatybilne ;]
Wersja 60GB Fat, sam taką posiadam. Prócz tego modelu nic nie jest kompatybilne z PS2 no chyba, że konsola jest przerobiona.PS3 jest wstecz kompatybilne ;]
Obecne pecety mają przynajmniej po 4GB ramu.Pamiętajcie że nie mogą włożyć tam mega cześći bo konsloa byłaby za droga.
Mnie tam szczerze grafika nie jara tak bardzo,ważny jest fun z gry.
A czy 2Gb ramu to mało?? Przecież X360 ma 512