1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mighty No. 9 ponownie opóźnione. Keiji Inafune przeprasza graczy i walczy z bugami

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 25, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Jeśli mnie pamięć nie myli, to Mighty No. 9 miało zadebiutować pierwotnie we wrześniu, ale deweloperzy dość niespodziewanie opóźnili premierę na końcówkę roku. Później otrzymaliśmy kolejną smutną wiadomość dotyczącą przełożenia debiutu na luty, a dzisiaj Keiji Inafune ponownie poinformował, że gra nie trafi na półki sklepowe w terminie.

    Mighty No. 9 to duchowy spadkobierca legendarnego Mega Mana. Keiji Inafune zebrał pieniądze na stworzenie dzieła na Kicksterterze i po wielu miesiącach ciężkiej pracy, chciał zaoferować przygodę 12 lutego. Niestety, twórca kolejny raz poinformował, że nie może wydać gry na czas.

    Już pod koniec roku autorzy poinformowali, że gra jest przepełniona błędami i muszą opóźnić debiut. Studio przez kolejne tygodnie nie poradziło sobie z niedogodnościami i z tego powodu pozycja na pewno nie zadebiutuje w przyszłym miesiącu.

    Inafune dodatkowo wyjaśnił, że problemy w trybie sieciowym są spowodowane dużą liczbą obsługiwanych trybów, a ponadto twórcy korzystają z silnika, który nie jest już aktualizowany i w tej sytuacji wszystkie elementy multiplayera (w tym matchmaking) muszą być przygotowywane ręcznie. W tej sytuacji Mighty No. 9 ma zadebiutować na rynku za około 6 miesięcy…

     
Wczytywanie...

Poleć forum