1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

MIKO GSM - sklep konsolowy z Poznania - nieporozumienie ( pozytywnie zakończone )

Temat na forum 'Off-Topic' rozpoczęty przez Varrenberg, Listopad 9, 2014.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam,
    W dniu 07.11.14r zakupiłem u użytkownika MIKO GSM konsolę Playstation 3 Super Slim 12GB z dyskiem twardym 160GB.
    Problem jest tego typu, że konsola czyta tylko niektóre płyty, a w zasadzie tylko jedną z ośmiu testowanych. Gra Gran Turismo 5 działa idealnie, 5 się w ogóle nie wczytuje, 2 czasem. W dodatku konsola miała mieć dysk 160GB, a ma dysk 120GB, włożony bez zatoki i podparty kartką papieru złożoną w kostkę. Ponadto dzisiaj kiedy gra Uncharted 3 się w końcu odpaliła wystąpił komunikat o błędzie spójności plików, konsola próbowała to naprawić i wszystko zatrzymało się na oknie z komunikatem "Trwa formatowane - nie wyłączaj systemu". Ponad godzinę stało na 0% i nic się nie działo, teraz nawet nie da się włączyć tej konsoli. Podsumowując:
    Sprzedano mi konsolę niezgodną z opisem, która ma problemy z czytaniem płyt, dysk o innej pojemności niż powinien być (co widać na fakturze) oraz po jednym dniu się popsuła i nie da się jej włączyć. Próbowałem dzisiaj dodzwonić się na nr. telefonu sprzedawcy, ale niestety nie odbiera, na smsy też nie odpisuje. Sprawa zgłoszona na policję (tak, wiem, że szybko, ale jestem w gorącej wodzie kąpany, to raz, a dwa, szybko się denerwuję kiedy ktoś próbuje mnie oszukać, takich ludzi trzeba tępić).
    Nikomu zdecydowanie nie polecam. Jutro udam się do sklepu (w niedzielę czynny do 16) i jeśli sprzedawca wymieni konsolę od ręki na sprawną, to wycofam sprawę z policji, aczkolwiek niesmak pozostanie. Na przyszłość nie polecam.
    PS. wczoraj miałem tylko dwie gry, obie kupione w MIKOGSM i dzisiaj udałem się wymienić jedną niesprawną, już z tym był mały zgrzyt, więc dlatego na wszelki wypadek zgłosiłem sprawę na policję, bo nie wiem czego się jutro spodziewać. Zwłaszcza, że pojadę tam trzeci raz w ciągu trzech dni i jak nie wymienią, to się po prostu zdenerwuję i będę czekać na rozwój sytuacji ze strony policji.
    Zdjęcia towaru:
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c47c2882c5ff5.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 1c0880507a246.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 605cdda65d6b9.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - b054735eb9508.jpg
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 9449677c9aba2.jpg
    NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów
    NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów
    NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów


    Jak widać na zdjęciach - montaż dysku to kpina, nr. seryjny konsoli zgadza się z tym z faktury, więc nie ma mowy o tym, by sprzedawca zarzucił mi, że sprzedał sprawną, a ja podmieniłem i przynoszę popsutą w ramach gwarancji. Pojemność dysku też widać.




    Edytowane 12-11-2014 orso

    Info Przyszedłem, oddałem konsolę, pieniądze zostały zwrócone. Szef powiedział, że sprzedają dużo konsol, a tę przyjmował nowy pracownik i widocznie nie sprawdził jej tak jak należy. Zaproponowano mi zwrot kasy lub inną, sprawdzoną konsolę super slim 12GB + dysk 120GB z uszkodzonej konsoli, tylko musiałbym czekać na sprawdzenie dysku. Wybrałem gotówkę, sprawa zakończyła się dobrze, na koniec uścisnęliśmy sobie dłoń. Trochę się postresowałem, ale dobrze, że dało się to zakończyć w ten sposób.



    orso// Temat zamykam wyjaśnione i załatwione na korzyść klienta jak sam napisał.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Wiesz ze twoje zachowanie nie jest normalne? :p jeśli się nie dodzwoniles to trzeba było iść jak normalny klient wyjaśnić sprawę, bo jak widzę czas miałeś żeby jechać na policję, a jechać do nich już nie? Poza tym mamy długi weekend i może mają wolne. Trochę więcej powsciagliwosci i chęci załatwienia sprawy w kulturalny sposób. Ja nie chciałbym na takiego klienta trafić ;-)
     
  4. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    A ja uważam że dobrze zrobiłeś. Sam jako klient nie lubię być dymany i jeśli ktoś ewidentnie ciśnie wałka to trzeba to tępić. Nie wierzę że to zbieg okoliczności. Nieuczciwy sklep szuka frajera i tyle.
     
  5. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Na policję mam 5 minut. Do nich 15km. I nie, nie mają wolnego, pracują 7 dni w tygodniu, zobacz na stronie. A wczoraj rano byłem wymienić u nich płytę, bo na początku myślałem, że mi sprzedali popsutą grę, już z wymianą płyty robili problemy i kazali mi przyjść w poniedziałek, jak będzie szef.
     
  6. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Jeśli idziesz wymienić sprzęt do jakiegoś większego marketu to często też wołają kierownika więc nic w tym dziwnego ;-)
     
  7. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Teoretycznie masz rację, ale dziwisz się, że skoro sprzedali mi sprzęt niesprawny z opisem i niesprawny, to chcę to załatwić jak najszybciej, bo skoro był problem z wymianą gry, to obawiam się o problem z wymianą/zwrotem konsoli? A skoro widać, że towar jest niezgodny z umową, to chyba szef może upoważnić pracownika do zwrotu pieniędzy.
     
  8. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Sam mam pracownika i jeśli chodzi o zwroty i wymiany to też muszę być na miejscu żeby nie było samowoli. Jestem w sklepie cały czas więc nie ma problemu, ale jakby mnie nie było też bym kazał poczekać na mój przyjazd. Kwestia wewnętrznych zasad ustalonych przez sklep. Idź jutro, przedstaw sprawę w normalny sposób że spokojem i jestem szczerze przekonany że problemu nie zrobią że zwrotem.
     
  9. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Też mam taką nadzieję. Tylko szef (tak, dodzwoniłem się do właściciela) zasugerował, że sam zmieniłem dysk na mniejszy i skąd on ma wiedzieć, ze wcześniej nie było zgodnego z opisem. Tutaj zaczynają się schody.
     
  10. ZiK

    ZiK Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2010
    Posty:
    607
    Polubienia:
    46
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    0-34
    skoro taki do przodu jestes powinienes sprawdzic wszystko na miejscu przed zakupem ew skoczyc z konsola na zaprzyjazniony komisariat (to tylko 5 minut) i w gronie bliskich znajomych sprawdzic czy wszystko sie zgadza. Skoro na gwarancji nie ma spisanego numeru seryjnego dysku to mogles zrobic podmianke. Jego slowo przeciwko twojemu i odwrotnie.
     
  11. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, art. 4 ust. 1

    Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili
    jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności
    przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istnia-
    ła ona w chwili wydania.

    Więc niestety, ale się mylisz.
     
  12. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    No a skąd wiesz, że "jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową" jak na miejscu nie sprawdziłeś jaki ma dysk?
     
  13. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1065
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Dokładnie jeszcze używany sprzęt. Autor tego tematu na pewno nie jest.... Osoba
     
  14. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Haha, ręce opadają.

    "Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący
    w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był
    wiedzieć. "
    Ogólnie rzecz biorąc nie muszę sprawdzać. Jeśli nastąpiło to w czasie krótszym niż 6 miesięcy od odbioru towaru,to sprzedawca musi udowodnić, że było inaczej. Po tym okresie ja muszę udowodnić, że niezgodność istniała w chwili odbioru towaru. Natomiast niezgodność towaru z umową mogę zgłosić w ciągu 24 miesięcy, ale nie później niż 2 miesiące od odkrycia usterki.

    +
     
  15. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    tak lepiej

    +

     
  16. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Bez obrazy ale jak już.. kupowałbym jakąś konsolę w komisie itp itd. to prosiłbym - żądałbym włączenia tej konsoli i przetestowania jej trochę. Na pewno nie brałbym ją tak w ciemno.. Jeżeli sprzedawca odmówiłby to dziękuję i mnie nie ma w tym komisie :).

    Jak swego czasu (3-4 lata do tyłu) kupowałem PSP w komisie, to tak samo pograłem sobie z pół godzinki rozmawiając ze sprzedawcą i wszystko było jak najbardziej wsio :).
     
    1 osoba to lubi.
  17. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1065
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Skoro jesteś osobą obeznana z prawem. To pewnie wiesz co oznacza twoj temat. Podpowiem Ci tytuł tematu oraz nazwa sklepu. Temat ch ba do zamknięcia gość wylewa swoje żale.
     
  18. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Nie wylewa żale, tylko ostrzega, bo miko gsm wystawia masę sprzętu na allegro. Na forum pclab jest masa tematów dotyczących jazd ze sklepami, na ppe tak samo.
     
  19. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ciężko było mi się spodziewać, by ktoś sprzedawał uszkodzony i wybrakowany towar i do tego dawał gwarancję z paragonem i swoim nazwiskiem. Ale oczywiście masz rację. Mam wrażenie, że niektórzy próbują mnie atakować, a ja rozmawiam kulturalnie. Zatem przyznaję Ci rację, mój błąd, ponoszę tego konsekwencje, ale nie dam sobie w kaszę dmuchać i załatwię miko gsm jak należy.
     
  20. dragon1493

    dragon1493 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2013
    Posty:
    789
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Ja identycznie jak Ty zrobilem z Xboxem 360 co kupowalem w lombardzie :) Pogralem sobie godzinke, nawet kobitka udostepnila mi internet z telefonu zeby sprawdzic czy konsola nie jest zbanowana :)
     
  21. Varrenberg

    Varrenberg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Nie sposób się z Wami nie zgodzić, w tej sprawie posypuję sobie głowę popiołem i następnym razem tak oczywiście zrobię.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum