1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mikrotransakcje w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ułatwią rozgrywkę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 3, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Mikrotransakcje w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ułatwią rozgrywkę
    W najnowszej produkcji z serii Metal Gear Solid pojawią się mikrotransakcje. Twórcy nie ukrywają, że ta dodatkowa opcja ułatwi rozgrywkę i jest przeznaczona niemal wyłącznie dla nowych graczy. Fani serii i tak pewnie nie będą zainteresowani tymi dodatkami.
    Angry Joe miał przyjemność rozmawiać z Robertem Peelerem na temat Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Pracownik Konami zaznaczył, że małe transakcje pojawiają się w grze nie bez powodu – ten dodatek ułatwi rozgrywkę nowym graczom, którzy mogą mieć problem z niektórymi fragmentami historii.

    Tytuł będzie w wielu miejscach wymagający, więc inwestując gotówkę ułatwimy sobie zabawę. Nie brzmi to dobrze, ale Peeler zaznacza, że system zastosowany w ich grze nie jest irytujący. Mikrotransakcje nie mają nam wyskakiwać na ekran i zmuszać do wydawania gotówki.

    Funkcja będzie opcjonalna i powinna zainteresować wyłącznie nielicznych. Konami uważa, że zagorzali sympatycy uniwersum zapewne nie będą zainteresowani ułatwieniem rozgrywki, bo nie będą tego potrzebować.

    Co Wy na to? W moim odczuciu ta koncepcja jest niepotrzebna. Ludzie lubią trudne produkcje, a takie ułatwienia mogą tylko zepsuć niektórym przyjemność z rozgrywki... Oczywiście nikt nikogo nie zmusza, ale czy jest to potrzebne w tak cenionej marce jak Metal Gear Solid?



     
Wczytywanie...

Poleć forum