1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Minecraft DLC robiłem wszystko nie daje rady + pytanie o konsola net rgh

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez lukoo, Grudzień 24, 2013.

1. lukoo

lukoo Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich
    Mam kilka pytań, ale na początku chciał bym podkreślić, jestem początkującym użytkowaniem, ale wiem już do czego służą programy FSD ,iso2god ,GUI ,Horizont,xm 360, więc chyba ok