1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mirror's Edge

Temat na forum 'Gry' rozpoczęty przez Sysiur, Październik 14, 2008.

  1. Sysiur

    Sysiur Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2008
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Mirror’s Edge ujrzeliśmy po raz pierwszy na pokazie EA DICE w San Francisco – tym samym, na którym zachwyciliśmy się Battlefield Heroes. Przy czym o ile prezentacja BH obfitowała w wybuchy śmiechu na sali, o tyle pokaz ME odbywał się w martwej ciszy. Ta trwała jeszcze moment po tym, gdy ekrany zgasły, by lec pod gradem oklasków. Ciężko już na tym etapie wyczuć, czy Mirror’s Edge będzie tytułem szczególnie grywalnym – prezentacja więcej pytań zrodziła, niż udzieliła odpowiedzi na nie – o to jednak, że będzie bardzo efektowny, możemy być spokojni.

    Trzy słowa-klucze będą przydatne, by poczuć klimat ME: free-running, Yamakasi i... The Matrix. Możliwe, że również „otwarty świat” znajdzie tu zastosowanie – bądź co bądź takie właśnie wrażenie gra sprawia w pierwszym kontakcie, niemniej za wcześnie wyrokować, jaka część pięknego świata, który widzieliśmy, znajdzie zastosowanie w samej grze.

    Rzecz dzieje się w bliżej nieokreślonej przyszłości, w totalitarnym społeczeństwie, w którym o poczucie sensu życia każdej jednostki troszczy się twardy i nieustępliwy rząd. Ludzie są szczęśliwi albo... przepadają bez wieści. Starsi znają ten klimat z autopsji, młodszych odsyłam do Człowieka z marmuru, chociażby. I pośród ogólnego zamordyzmu żyją oni, runners – ci, którzy wybrali wolność, nie chcą dać się zamknąć w rządowej klatce. Uciekają przed żelazną pięścią władzy i starają się znaleźć własny sposób na życie w świecie, którego nie akceptują. Ich wolność obrazuje ich styl przemieszczania się – nie dnami wąwozów wytyczonych przez drapacze chmur, ale dachami tychże drapaczy. I to jest piękne.
    Wyobraźcie sobie, że stoicie na dachu budynku tak wysokiego, że trudno Wam dostrzec, co dzieje się u jego nasady. Słońce wygląda zza rogu sąsiedniego wieżowca rzucając ostre cienie za pomocą każdego konturu, jaki wynajdzie. W przeszklonych ścianach budynków odbija się otoczenie, wiatr ślizga się po olbrzymich powierzchniach i ze świstem zakręca na ich załamaniach. Świat wydaje się być zawieszony w przestworzach, hen nad dnem, które nie ma tu dla niczego znaczenia. Jesteś dziewczyną o imieniu Faith, jedną z runners. Twoje imię zdradza, że koniec końców przyjdzie Ci uratować świat lub coś równie dużego, ale póki co w głosie komunikującego się z tobą Mercury’ego żadna tak poważna nuta nie pobrzmiewa. Ot, masz przekazać przesyłkę z punktu A do punktu B. Punkt B może być cokolwiek ruchomy, gdyż stanowi go inny runner.

    Biegniesz.

    Z dachu na dach przeskakujesz odbijając się z poręczy, biegniesz po ramieniu dźwigu budowlanego, by z jego końca ponownie się wybić. Przez kolejny budynek przebiegasz jego korytarzami. Atakują Cię uzbrojeni ludzie, ktoś na podobieństwo SWAT – Faith jest nieuzbrojona, ale bynajmniej nie znaczy to, że jest bezbronna. Kilkoma zgrabnymi ruchami wytrącasz przeciwnikom broń i obezwładniasz ich. Faith może podnieść zdobyczną broń i posłużyć się nią, ale nie zabierze jej ze sobą – krępowałaby ruchy. Jeśli zdarzy Ci się przyjąć kulkę, tracisz na chwilę ostrość widzenia – moment niepełnosprawności nie trwa długo, lecz może wystarczyć, by stracić równowagę, minąć się w locie z krawędzią, której należało się chwycić – i runąć w dół. Tego ostatniego tak naprawdę na pokazie nie było – ale tak się domyślamy, że jakieś niebezpieczeństwo z bieganiem po dachach musi się wiązać. :)


    Data wydania gry zapowiada sie na grudzień 2008

    Źrudło:www.gry-online.pl
     
Wczytywanie...

Poleć forum