1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Mnóstwo szczegółów z Ground Zeroes i The Phantom Pain

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 5, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28109
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Z samego rana Zax rozpętał małą burzę publikując wiadomość, że najnowszą przygodę Snake’a można ukończyć w mniej niż dwie godziny. Redaktorzy Game Informera ujawnili kolejne szczegóły o Metal Gear Solid V: Ground Zeroes oraz o Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

    Informacje dotyczące Metal Gear Solid V: Ground Zeroes:

    • Lornetki są bardziej przydatne niż dotychczas, ponieważ możemy dzięki nim oznakować rywali. Ta opcja może został wyłączona w menu.
    • Strażnicy patrolują większe i szersze obszary, dodatkowo są bardziej nieprzewidywalni niż w poprzednich grach.
    • Linia wzorku jest „szczególnie imponująca”.
    • Ekwipunek jest teraz dostępny przez d-pad. Dotknięcie przycisku raz, szybko włącza broń i przedmioty. Natomiast trzymając otwieramy cała kolekcję sprzętu w tej klasie.
    • Gdy zostaniemy zauważeni, to wskaźnik na ekranie wypełnia się kolorem, a im bardziej strażnik jest podejrzliwy tym koloru będzie więcej.
    • Aplikacja na smartfony i tablety umożliwia skorzystania z mapy, ale także można dzięki niej przesłuchać pliki audio i zobaczyć informacje dotyczące misji.
    • Zrezygnowano z odliczania czasu po wykryciu, teraz gracz musi słuchać rozmów radiowych, aby dowiedzieć się, kiedy doga jest wolna.
    • Reflex Mode (slow motion) będzie przydatne nawet dla fanów z dużym stażem gry. Nie będzie to wielkie ułatwienie, a po prostu bonus. Tryb może być załączony, gdy Snake wyciągnie naładowany pistolet.
    • Podczas przesłuchiwania strażników, trzymając ich za gardło, Snake zbierze informacje o amunicji i tajnych przejściach, a te nowinki zostaną zaznaczone na mapie. Bohater zbierze także amunicję od rywala.
    • Kontrola pojazdów takich jak jeepy czy czołgi „jest super”.
    • Sutherland (głos Snake’a) wykonuje wspaniałą robotę i dodaję do produkcji warstwę emocjonalną.
    • Redaktorzy Game Informera zapoznali się z historią w ramach dwóch godzin, a testerzy Konami twierdzą, że ten proces można przyspieszyć do 5 minut. Jednak wszystko zależy od graczy, a produkcja zawiera dodatkowe misje.
    • Dodatkowe misje, które są rozgrywane w dzień, pokazują „jak imponująco wygląda Fox Engine”.
    • Gra w wersji na PlayStation 4 wygląda najlepiej.
    • Zbierane naszywki XOF rzucane przez Skull Face'a odblokowują misje Deja/Jamais Vu.
    • Misje Deja Vu zmieniają Obóz Omega w krajobraz Shadow Moses, wraz z muzyka i oświetleniem. Po ukończeniu posiadacze PlayStation i PlayStation 4 odblokowują klasyczny strój Snake’a.
    • W Jamais Vu kontrolujemy Raidena, który musi pokonać Snatchersów. Nie posiada miecza, ale za to jest szybszy od Snake'a.


    Informacje dotyczące Metal Gear Solid V: The Phantom Pain:

    • Kojima został zapytano o śpiączkę Big Bossa. W odpowiedzi redaktorzy usłyszeli, że ta historia ma sens i pod koniec The Phanotm Pain wyjaśni się cała sytuacja.
    • W The Phanotm Pain Kojima chce pokazać, że nikt nie wraca z wojny bez szwanku. Tego przykładem są utracone kończyny u jego bohaterów.
    • W grze pojawiają się zwierzęta, takie jak owce i kozy, które wyglądają bardzo realistycznie.
    • The Phanotm Pain nie jest jednym wielkim światem, to raczej zbiór różnych miejsc, z różnych części świata.
    • W niektórych lokacjach gracze będą mogli odetchnąć.
    • Gracze otrzymają własną „bazę”, w której będą mogli chodzić, przygotowywać się do misji i robić różne rzeczy. Ponadto dostaniemy możliwość odwiedzenia baz innych graczy przez Sieć.
    • W przeciwieństwie do Ground Zeroes, w The Phanotm Pain można rekrutować żołnierzy przez Fulton Recovery.
    • Postęp z Ground Zeroes zostanie przeniesiony do The Phantom Pain, dając ludziom, którzy grali w prolog „przewagę”.



    Źródło
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. arczas89

    arczas89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2013
    Posty:
    56
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Radom, Poland
    Może mi ktoś wyjaśnić czemu to są dwie oddzielne gry? Wszystko chodzi o $$$?
     
  4. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ciekawe czy wypadnie lepiej niż splinter cell black list. Ta ostatnia mgs dla 360 była daremna.
     
Wczytywanie...

Poleć forum