Mnóstwo szczegółów z Ground Zeroes i The Phantom Pain

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl




Z samego rana Zax rozpętał małą burzę publikując wiadomość, że najnowszą przygodę Snake’a można ukończyć w mniej niż dwie godziny. Redaktorzy Game Informera ujawnili kolejne szczegóły o Metal Gear Solid V: Ground Zeroes oraz o Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Informacje dotyczące Metal Gear Solid V: Ground Zeroes:

  • Lornetki są bardziej przydatne niż dotychczas, ponieważ możemy dzięki nim oznakować rywali. Ta opcja może został wyłączona w menu.
  • Strażnicy patrolują większe i szersze obszary, dodatkowo są bardziej nieprzewidywalni niż w poprzednich grach.
  • Linia wzorku jest „szczególnie imponująca”.
  • Ekwipunek jest teraz dostępny przez d-pad. Dotknięcie przycisku raz, szybko włącza broń i przedmioty. Natomiast trzymając otwieramy cała kolekcję sprzętu w tej klasie.
  • Gdy zostaniemy zauważeni, to wskaźnik na ekranie wypełnia się kolorem, a im bardziej strażnik jest podejrzliwy tym koloru będzie więcej.
  • Aplikacja na smartfony i tablety umożliwia skorzystania z mapy, ale także można dzięki niej przesłuchać pliki audio i zobaczyć informacje dotyczące misji.
  • Zrezygnowano z odliczania czasu po wykryciu, teraz gracz musi słuchać rozmów radiowych, aby dowiedzieć się, kiedy doga jest wolna.
  • Reflex Mode (slow motion) będzie przydatne nawet dla fanów z dużym stażem gry. Nie będzie to wielkie ułatwienie, a po prostu bonus. Tryb może być załączony, gdy Snake wyciągnie naładowany pistolet.
  • Podczas przesłuchiwania strażników, trzymając ich za gardło, Snake zbierze informacje o amunicji i tajnych przejściach, a te nowinki zostaną zaznaczone na mapie. Bohater zbierze także amunicję od rywala.
  • Kontrola pojazdów takich jak jeepy czy czołgi „jest super”.
  • Sutherland (głos Snake’a) wykonuje wspaniałą robotę i dodaję do produkcji warstwę emocjonalną.
  • Redaktorzy Game Informera zapoznali się z historią w ramach dwóch godzin, a testerzy Konami twierdzą, że ten proces można przyspieszyć do 5 minut. Jednak wszystko zależy od graczy, a produkcja zawiera dodatkowe misje.
  • Dodatkowe misje, które są rozgrywane w dzień, pokazują „jak imponująco wygląda Fox Engine”.
  • Gra w wersji na PlayStation 4 wygląda najlepiej.
  • Zbierane naszywki XOF rzucane przez Skull Face'a odblokowują misje Deja/Jamais Vu.
  • Misje Deja Vu zmieniają Obóz Omega w krajobraz Shadow Moses, wraz z muzyka i oświetleniem. Po ukończeniu posiadacze PlayStation i PlayStation 4 odblokowują klasyczny strój Snake’a.
  • W Jamais Vu kontrolujemy Raidena, który musi pokonać Snatchersów. Nie posiada miecza, ale za to jest szybszy od Snake'a.


Informacje dotyczące Metal Gear Solid V: The Phantom Pain:

  • Kojima został zapytano o śpiączkę Big Bossa. W odpowiedzi redaktorzy usłyszeli, że ta historia ma sens i pod koniec The Phanotm Pain wyjaśni się cała sytuacja.
  • W The Phanotm Pain Kojima chce pokazać, że nikt nie wraca z wojny bez szwanku. Tego przykładem są utracone kończyny u jego bohaterów.
  • W grze pojawiają się zwierzęta, takie jak owce i kozy, które wyglądają bardzo realistycznie.
  • The Phanotm Pain nie jest jednym wielkim światem, to raczej zbiór różnych miejsc, z różnych części świata.
  • W niektórych lokacjach gracze będą mogli odetchnąć.
  • Gracze otrzymają własną „bazę”, w której będą mogli chodzić, przygotowywać się do misji i robić różne rzeczy. Ponadto dostaniemy możliwość odwiedzenia baz innych graczy przez Sieć.
  • W przeciwieństwie do Ground Zeroes, w The Phanotm Pain można rekrutować żołnierzy przez Fulton Recovery.
  • Postęp z Ground Zeroes zostanie przeniesiony do The Phantom Pain, dając ludziom, którzy grali w prolog „przewagę”.


Źródło
 

arczas89

Użytkownik
Użytkownik
Może mi ktoś wyjaśnić czemu to są dwie oddzielne gry? Wszystko chodzi o $$$?
 

Aizen30

Banned
Ciekawe czy wypadnie lepiej niż splinter cell black list. Ta ostatnia mgs dla 360 była daremna.
 

Do góry Bottom