1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Model Mariusa złożono 85 tys. polygonów - tak powstawało Ryse

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 4, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    W trakcie Game Developers Conference 2014 Crytek przygotowało wykład na temat technologii wykorzystanej przy tworzeniu Ryse na Xbox One. Dziś mamy okazję obejrzeć obrazki ujawnione przy tamtej okazji.

    Crytek ujawniło, że każdy z modeli postaci został najpierw stworzony z zawrotnej ilości ok. 130 mln polygonów. Tak zaawansowane graficznie modele można było wykorzystywać w filmach CG. Następnie oczywiście ograniczano poziom detali bohaterów - aż do ok. 40-160 tysięcy polygonów. Ostatecznie np. Marius składa się z 85 tysięcy trójkątów, oraz z 815 "stawów", z których 585 ulega deformacjom (260 z tych miejsc położonych jest na twarzy bohatera).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
Wczytywanie...

Poleć forum