1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Modern Warfare 3: Mecze dla 32 osób na konsoli? Lista map...

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez K0TAKU, Sierpień 30, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    W sieci pojawił się materiał wideo prezentujący próbkę Modern Warfare 3 szykowaną na imprezę Call of Duty XP (styl BlizzCon), jaka odbędzie się w terminie 2-3 września. Co istotne, stał się on źródłem przecieku i ostatecznie został zablokowany przez Activision. Jakiego przecieku? Wszystko na to wskazuje, iż wersje konsolowe dzieła duetu developerskiego Infinity Ward-Sledgehammer Games dostarczą nam zmagań online dla maksymalnie 32 graczy. Typowa wartość przy poprzednich odsłonach marki zatrzymywała się na liczbie '18'.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Zabawa wieloosobowa ma toczyć się na 13 mapach: Carbon, Coast, Dome, Exchange, Hardhat, Interchange, Lambeth, Meteora, Mogadishu, Paris, Plaza, Radar i Seatown. Na filmiku pojawia się informacja o trybie Team Deathmatch. Nie stanowi on żadnej nowości. Inaczej już możemy napisać o wariancie o nazwie 'Bomb'.

    źródło : Modern Warfare 3: Mecze dla 32 osób na konsoli? Lista map...
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Przy 18 osobach było ciasno, jak w ***** na tych mapkach, co tu dopiero mówić o 32. Jeśli mapki nie zostaną powiększone proporcjonalnie do ilości osób, to nie będzie to dobre rozwiązanie.

    'A huge area for a great team work'. Duży obszar w Call of Duty!? Współpraca w Call of Duty!? Panowie z Activision albo bardzo się przestraszyli konkurencji, albo po prostu ten tekst jest ironią i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
     
  4. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Powodzenia życzę grać w 32 osoby bez dedykowanych serwerów. A już w ogóle na Hamburgerskich łączach :D
     
  5. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    bardziej niż o łącze to martwię się o to czy konsola wyrobi taką rzeźnię... i znając życie to przynajmniej 10/32 osoby weźmie te (...) granatniki więc całe niebo będzie w smugach dymu a co za tym idzie klatki mogą spaśc
     
  6. Skolud

    Skolud Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2009
    Posty:
    1017
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Mysłowice
    pewnie będzie ground war na 32 osoby i tyle. SnD, Demolka, CTF itp dalej pewnie na 12 i bardzo dobrze.
     
  7. Bazajaytee

    Bazajaytee V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    845
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    się znamy?
    To wszystko przy optymistycznym założeniu że gra nie zostanie shackowana ^^. Mysle że te 32 osoby to bedzie jakis odddzielny tryb jak w MW2 Total War czy jakos tak ;)
     
  8. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Bo Modern Warfare 3 będzie miało taką grafikę, że konsola nie wyrobi... człowieku to silnik z Quake 3, PS2 go spokojnie uciągało. X360 nie będzie miał najmniejszych problemów z uciągnięciem MW3 nawet przy 32 osobach. Martw się o lagi spowodowane hostingiem zza oceanu.
     
  9. KuBaNPL

    KuBaNPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    poniemieckiej kamienicy
    To wy chyba nie graliście w CoD 2 na PC, gdzie bywały serwery nawet po ok. 50 - ciu graczy. I to na S&D, do końca meczu zostawali zawsze najwięksi kamperzy hehe. Ale niestety w MW3 liczba 32 graczy wydaje mi się zbyt duża a to m.in przez te wszystkie bajery, killstreaki itp.
     
  10. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    W MW2 były dropy FPS'ów jak było w cholerę dymu, albo jak się próbowało kogoś skanować przez blachę, to iskry też potrafiły spowolnić na chwilę grę. Także nie można lekceważyć ukrytej mocy silnika Quake 3 .
     
  11. Skolud

    Skolud Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2009
    Posty:
    1017
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Mysłowice
    up - ja nigdy nie doświadczyłem takich spadków a gram od premiery więc to musi być na prawdę sporadyczne
     
  12. SoTeR

    SoTeR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 30, 2009
    Posty:
    842
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Bytom
    Ja również nie miałem takich przypadków
     
  13. arkadiusz_89

    arkadiusz_89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 11, 2008
    Posty:
    489
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Dokładnie o tym pomyślałem... rzuć smoke'a i patrz jak twoja konsola się dławi, w cod 4 były też bugi z ogniem który zarzynał konsole. Heh zobaczymy co z tego wyjdzie, BF3 podkradnie graczy mając malutkie mapki i styl coda jak np operacja metro ale czy cod zdoła podkraść graczy bf? szczerze wątpię i czekam na nowe materiały z multi.
     
  14. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    a ten znów swoje. W MW2 na Ground Warze spadają czasami klatki, bo w ciągu jednej minuty dzieje się tam tyle ile w Battlefieldzie przez cały mecz. Widzisz, MW3 jedzie na starym silniku, który jest dobrze poznany, ostro ulepszony, i gra wyrabia 60 klatek, a BF3 ma nowy silnik, który nie jest sprawdzony i może zawierac sporo bugów, aha i gra nawet nie wyrobi tego minimum jeśli chodzi o fpsy czyli 60 fps, żenada. Skończ czepiac się moich postów, lepiej przygotuj się do szkoły, bo czwartek zbliża się wielkimi krokami i mam nadzieję, że nie będziesz miał czasu w roku szkolnym, żeby zaśmiecac każdy temat o Codzie.
     
  15. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    W MW2 można było zrobić takiego buga że pocisk z RPG zatrzymywał się w miejscu. 2 takie pociski lagowały gre niemiłosiernie.
     
  16. PiotroZ

    PiotroZ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2009
    Posty:
    248
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    Powodzenia z 32 graczami na takich mapach... Przecież to będzie chaos. Wpadnie na siebie takich 8 typków i nie rozróżnisz który to twój. Na dodatek burgery 7-letnie, uciekające po kilku zgonach. Zmiana hosta, 5 min gry, zmiana hosta. Ojj to nie właściwy krok. Musieliby zwiększyć mapy co najmniej o 50%. I nie mówię tu o jednej. Z tą mapą będzie pewnie tak, że pojawi się oddzielny tryb tak jak ktoś już wspominał. Dobijające jest to, że ten cholerny granatnik nie da po prostu grać. Skończy się na tym, że jak nooby opanują celowanie w odpowiednią chmurkę, to na logu ujrzymy 10 zabitych przez jednego gościa... A tak BTW: Orientuje się ktoś na jakiej zasadzie ma on działać ? To będzie oddzielna broń tak ? Ma działać na zasadzie wystrzeliwania granatu na dużą odległość tak jak tuba w MW2 czy ma wypluwać te granaty a'la granatnik w Quake 3,4 ?
     
  17. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Skoro tak, to wyobraź sobie Call of Duty z 64 osobami, dziesiątkami czołgów, śmigłowców i myśliwców na terenie kilkukrotnie przewyższającym mapki z normalnego Call of Duty. IW 4.0 nawet by nie ruszył. Jaki beznadziejny musi być ten silnik, skoro przy grafice z PS2 i kilku granatach pojawiają się spadki fps'ów, bądź lagi.

    Frostbite 2 jest obecnie jednym z najlepszych silników na rynku (jeśli nie najlepszym). Na konsolach będą 32 gracze, wielkie mapy, czołgi, śmigłowce, myśliwce i destrukcyjne otoczenie, a to wszystko przy STAŁYCH 30 FPSach. Na PC będzie dwa razy tyle graczy i jeszcze większe mapy. Po trailerach uważam, że w multi dzieje się o wiele więcej od multi w MW3, co więcej - nie ma chaosu! Szybka akcja i strategia w jednym - FPS idealny.

    Frostbite 2 nie jest sprawdzony? To ostry upgrade Frostibite'a 1.5, który był silnikiem prawie idealnym, zarówno od strony wizualnej, jak i technicznej.

    Jakie minimum 60FPSów? Co Ty za herezje głosisz? Przy 30FPSach gra jest płynna, na co komu więcej?

    Spokojnie, na ignorantów zawszę znajdę czas ;)
     
  18. KuBaNPL

    KuBaNPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    poniemieckiej kamienicy
    To ty głosisz w tym momencie "herezje". Mając 60fps nie odczujesz aż tak bardzo spadku kilku fps jak to jest w przypadku 30fps. Zresztą zagraj sobie w BC2 na dobrym PC i porównaj do wersji konsolowej. Stwierdzisz wtedy, że gra się zupełnie przyjemniej na komputerze, a to ze względu na większą ilość klatek na sekundę. Matko, jak Ty jesteś zaślepiony przez tego BF'a, niedługo wejdziesz do tematu o Gears of War i będziesz prawił swoje mądrości, że np.: Frostbite 2 byłby cudowny do GoW a nie jakiś stary Unreal Engine. I nie, nie jestem fanbojem CoD'a, sam wiem że BF będzie lepszy (i mam taką nadzieję), tylko już mnie to denerwuje, że w każdym temacie piszesz to SAMO.
     
  19. komar251

    komar251 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 1, 2010
    Posty:
    474
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Częstochowa
    A słyszałeś kiedyś o wolności słowa, demokracji ? Pisze co mu się podoba wyraża Swoje zdanie(jak to na forum) i po co za każdym razem wdawać się w dyskusje...

    Sent from my X10i using Tapatalk
     
  20. Skolud

    Skolud Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2009
    Posty:
    1017
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Mysłowice
    @up - bo wystarczy to napisać raz, a nie w każdym temacie dotyczącym mw3 ;]
     
  21. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    W BC2 gram praktycznie tylko na PC i przyznaje Ci rację - gra się lepiej, głównie dzięki sterowaniu, ale jednak przyjemniej. Fakt - przy 60FPSach nie odczuję tak bardzo spadku, jak przy 30, ale... co gdy tych spadków NIE MA w ogóle? Tak jest właśnie w przypadku BC2 na konsolach, spadków framerate'u nie ma w ogóle, gra ma stałe 30FPSów i gra się płynnie. A w Call of Duty? 'Stałe' 60FPSów nie jest tak do końca stałe. Nawet z Waszych wypowiedzi wynika, że wystarczy kilka RPG, granatów, itp., żeby pojawiły się lagi i spadki framerate'u. Jak już mówiłem - w BC2 spadków nie ma (a przynajmniej ja ich nie doświadczyłem) i to przy znacznie większej ilości procesów (większe mapy, więcej ludzi, pojazdy, itp.).

    Gdy wejdę do tematu o Gears of War i tak napiszę - stawiam Ci kolejkę ;) Akurat Unreal Engine pokazał swoje możliwości nie dawno na pokazie, więc nie ma o co się martwić.

    Tu nie chodzi o to, że piszę ciągle o świetności Frostbite'a, a o beznadziejność IW 4.0. W poprzednim poście zamiast Frostbite'a mogłem wpisać CryEngine 2/3 czy id Tech 5, na to samo by wyszło.

    Jeśli denerwuje Cię to, co piszę... nie wiem, zaparz sobie melisę, czy coś ;) O! Mam lepszy pomysł. Gdy przewijasz stronę i gdy zobaczysz '^QwerTaj', przewiń ten post, żeby go nie czytać!
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum