1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Monitor do Xbox`a- vga czy hdmi ?

Temat na forum 'TV i Audio' rozpoczęty przez misieken, Październik 27, 2012.

1. misieken

misieken Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kalisz/Turek
    Witam, jestem studentem i rzadko przebywam w domu gdzie mogę pograć sobię na tv na xboxie. Mam zamiar zakupić monitor do akademika i tutaj mam pewien dylemat i pytanie do was. Czy opłaca się dopłacać ze 200-250 zł na monitor z hdmi czy wystraczyłby monitor z vga ? Tyczy się to monitora ok 19" i chciałem się spytać czy różnica w obrazie na takim monitorze między hdmi a vga byłaby kuriozalna ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. PIKOxPL

PIKOxPL Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Jesli zalezy ci na dobrym obrazie to kup sobie monitor z hdmi niedosc ze lepszy obraz to nie sie napewno nie zawiedziesz kiedys sie bawilem w to bo tez mialem monitor ale jak dla mnie za maly bo 17' i mialem na zlaczu dvi i bardzo dobry obraz byl potem chcialem sie przerzucic na 19' ale byl klopot bo nie mozna podlaczyc monitora kablem hdmi-vga. Lepiej kup sobie z hdmi.

4. skrobi2

skrobi2 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18