1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Monitor ? SZYBKA ODPOWIEDZ!

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez borysek01, Czerwiec 22, 2010.

  1. borysek01

    borysek01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    Hej chlopaki, no i dziewczyny oczywiscie.

    Jutro na 100% jade do sklepu i kupuje monitor. Nie wiem jaki, bo pewnie ten co sobie wymarze na pewno tam nie bedzie.

    Wiec dajcie mi kilka propozycji jakie kupic mniej wiecej modele. BenQ odpada bo w Irlandii nie sprzedaja.

    No to podajcie mi modele jakies fajne moze trafie na jakis no i jak nie bedzie to na co patrzec. Nie wiem, FULL HD , jakas rozdzielczosc co ? Dajcie w liste to se spisze.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. HoFi

    HoFi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2009
    Posty:
    466
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
  4. borysek01

    borysek01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
  5. Piston

    Piston Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 22, 2010
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  6. borysek01

    borysek01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    o wlasnie zapomnialem powiedziec. 300 funtow to totalne maximum.

    Przeliczajac to 1450 zl. Patrzcie na cos w okolicach 1200 bo nie chce placic powyzej ;d
     
  7. Dragsiu

    Dragsiu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2010
    Posty:
    240
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    No właśnie. Podaj ile na niego masz kasy, co podłączasz (żeby dobrać wejścia).

    Edit: W tej samej minucie . (@UP)
     
  8. borysek01

    borysek01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    370 zl pfff nie chce takiego czegos ;d

    Chce duzy, jakis 22, 24. FULL HD 1080p.

    Nie wiem jakie wejscia beda bo sie na tym nie znam. ja u siebie mam 6 kolorowych (z czego 3 wchodzi do mojego starego). I tyle ;d

    Kable to kupie na miejscu. Tylko musze wiedziec jakie.
     
  9. Piston

    Piston Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 22, 2010
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  10. borysek01

    borysek01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    Ok. Cos fajnego jeszcze macie ?

    btw: super jest ten asus. Wejscia i tuner mnie rozwalaja.
     
  11. adidas2009

    adidas2009 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 23, 2009
    Posty:
    928
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Polnocna czesc kraju ;).
  12. borysek01

    borysek01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    adidas2009, dzieki.

    Jezeli nie macie zadnych innych fajnych modeli to mowcie na co patrzec. W funkcjach itd.
     
  13. ReXx

    ReXx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 28, 2010
    Posty:
    532
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jeżeli monitor do xkloca to przede wszystkim port HDMI. Większość monitorów powyżej kwoty 1000zł są dobre i zazwyczaj za taką cenę nie sprzedają bubli. Zwróć uwagę na markę. Nie zwracaj uwagi na monitory AllInOne z jakiś chińskich marek bo one nie są warte uwagi. Od siebie polecam monitory LG.
    Dają jeden miesiąc na każdy pixel, sub, itp.. potem normalizacja ISO.
    Jeżeli będzie potrzebny Ci tuner to możesz kupić z tunerem. Jeżeli będziesz musiał wybierać pomiędzy dwoma podobnymi sprawdź ilość złącz, albo dodatków. Również zwróć uwagę na obsługiwane rozdzielczości. Kąty widzenia powinny być na pewno przyzwoite.
     
Wczytywanie...

Poleć forum