1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Monitor/TV

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez ReVo, Grudzień 20, 2008.

1. ReVo

ReVo Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Mam zamiar kupić xBoxa 360. I stąd moje pytanie techniczne ponieważ nie znam się specjalnie na tym. Posiadam monitor, coś podobnego do tego:
    http://allegro.pl/item504835424_monitor_samsung_syncmaster_720n_17_od_arche.html

jednak mój to 713N - nie mogłem znaleść takowego na Allegro. Mam również telewizor coś podobnego do tego:
    http://allegro.pl/item510899820_sony_kv_29_cali_trinitron_100hz.html

i licytuję tą aukcję:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=508616731

I tutaj moje pytanie: nie posiadam prawdopodobnie w tym sprzęcie HDMI. Czy jest możliwośc bez dodatkowych kosztów podłączenia tego sprzętu do tych monitorów/tv czy lepszy monitor czy tv, sprzedający napisał, że do monitora będę musiał dokupić tuner Tv za 100zł. Czy to prawda? Co radzicie?

Z góry dziękuję za odpowiedź. Czekam na rady.

2. Lotnik421 Xbox One

3. eXtrim

eXtrim Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Wygląda na to, że w monitorku masz tylko wejście D-sub, pod które będzie podłączony komputer...