1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Możliwości nowego silnika Unreal Engine 4

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez paxmack, Grudzień 6, 2013.

  1. paxmack

    paxmack Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2011
    Posty:
    477
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Wroclove
    W kwietniu tego roku mieliśmy okazję obejrzeć demo technologiczne silnika pt. "Infiltrator". Chociaż gry z wykorzystaniem Unreal Engine 4 dopiero powstają i skoku w jakości grafiki nie zobaczymy od razu, to dzięki poniższym materiałom możemy wyobrazić sobie jak nowe gry będą pieściły nasze oczy.


    Tim Elek i Zak Parrish z Epic Games prezentują nam różne efekty graficzne, jakich developerzy będą mogli używać w grach. Wideo powyżej obrazuje takie detale wizualne jak modyfikacje wystrzałów z różnych typów broni i oddziaływanie pocisków na otoczenie, a także dynamiczne oświetlenie w szczegółowych sceneriach.

    W drugiej części twórcy prezentują zaś efekty cząsteczkowe na przykładzie iskier oraz realistyczne zachowanie wody. Dzięki nowemu silnikowi artyści będą mogli w czasie rzeczywistym sprawdzać czy dany efekt jest odpowiednio satysfakcjonujący.


    Źródło:Nowy popis możliwości Unreal Engine 4 - Artykuły - Chip.pl
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum