1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

MP w Call of Duty: Black Ops II lepiej zbalansowany, nagrodzi za wykonywanie

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez BE_Mroku_256, Wrzesień 25, 2012.

  1. BE_Mroku_256

    BE_Mroku_256 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 26, 2012
    Posty:
    192
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Posiadacz PS4 i XONE
    Ponadto po raz pierwszy w multiplayerze CoD pojawi się opcja dobrania dowolnych perków, broni i dodatków dla postaci, sześć drużyn w jednej sesji i możliwość dzielenia się nagraniem z rozgrywki „na żywo” w prosty sposób.

    [​IMG]

    Szef Treyarchu, Mark Lamia, zapewnia, że multiplayer jest esencją Call of Duty i chociaż na całym świecie nie brakuje graczy, którzy spędzają w nim czas, studio chce ulepszyć rozgrywkę sieciową. Choć pierwszy Black Ops oferował możliwość dostosowania postaci do własnych potrzeb, teatr, edytor emblematów, ciekawe mapy i inne opcje, twórcy chcieli wprowadzić innowacje, zachowując podstawowe zasady gry.

    Po raz pierwszy w historii gier konsolowych wystarczy jeden przycisk, by udostępnić nagranie ze swojej rozgrywki w internecie: wystarczy odpowiedni upload i kamera podpinana przez USB. Wcześniej tą możliwością dysponowali jedynie posiadacze mocnych pecetów. Dodatkowo zostanie udostępniony tryb komentatora, pozwalający na całkowite kontrolowanie kamery, przełączanie się na widok z perspektywy dowolnego gracza, tablicę wyników oraz mapę pozwalającą śledzić wszystkie wydarzenia w grze. Specjalnie zaprojektowany w tym celu HUD został stworzony z myślą o turniejach.
    W Black Ops II gracz będzie mógł stworzyć klasę, wybierając dowolne perki i ulepszenia broni, np. z karabinem, bez broni podręcznej i z dodatkowymi claymorami; z dwoma karabinami ale bez granatów, albo tylko z tomahawkiem i z sześcioma perkami. Projektant multiplayera, David Vonderhaar, nazywa ten system „Pick Ten”, co oznacza, że dosłownie można wybrać 10 elementów spośród broni, dodatków, granatów i atutów. Można również zachować punkt i wydać go na coś specjalnego, co „złamie zasady” normalnego tworzenia klasy i umożliwi np. użycie dwóch perków w pierwszym slocie, wykorzystanie trzech dodatków albo podwojenie slotów na zabójcze granaty.
    Według Vonderhaara CoD stał się sportem, a sport powinien być uczciwy. Właśnie dlatego Treyarch chce zapewnić odpowiedni balans rozgrywki. Ekipa znacznie uprościła system perków – mają one dotyczyć tylko postaci gracza. Ponadto, jeśli okaże się, że któryś z nich okaże się zbyt mocny w porównaniu z innymi, zostanie on osłabiony (nie usunięty), ponieważ w grze nie może znaleźć się nic, bez czego nie sposób sobie poradzić. Każdy nowy poziom pozwoli na wybór jednego perka, dodatku, serii lub gadżetu, a zdobycie rangi odblokuje nowy ekwipunek. Jeśli gracz zechce odblokować wszystko, nie wystarczy osiągnięcie 55 poziomu; będzie musiał zacząć zdobywać poziomy prestiżu.
    Twórcy postanowili również naprawić problem z trybami rozgrywki. Tym razem nie będą nagradzani ci, którzy zdobędą najdłuższą serię zabójstw, lecz ci, którzy zdobędą najwięcej punktów, czyli osoby realizujące cele misji. Co prawda gracz będzie otrzymywał punkty za każdą akcję, ale ich ilość będzie zależała od trybu gry: w Capture the Flag za zabicie przeciwnika dostanie 100 punktów, za zdobycie flagi 150, a za zabicie gracza, który ją niesie – 200. Po zdobyciu kilkuset punktów będzie mógł użyć UAV, a powyżej tysiąca – wypuścić psy.

    Źródło:
    gram.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. 4Fun

    4Fun Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2011
    Posty:
    196
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Bydgoszcz
  4. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    Co roku jest ta sama gadka, że multiplayer będzie lepiej zbalansowany, a i tak g***o z tego wychodzi...
     
    1 osoba to lubi.
  5. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Żeby gra nadawała się na turniej, musi być mistrzowsko zbalansowana jak CoD4. Multi w BO2 też się zapowiada odpowiednio zbalansowany, ale wiadomo jak to jest z "Zapowiedziami".
     
  6. ad1

    ad1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 6, 2011
    Posty:
    920
    Polubienia:
    147
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Śląsk
    Oby crap z tego nie wyszedl, pokladam w tym codzie duze oczekiwania.

    Wysłano z X8 z użyciem Tapatalk
     
  7. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Według mnie już samo usunięcie Last Standa jest dużym sukcesem, ponadto bardzo osłabiony perk Ghost i brak perków "Pro". Mam nadzieje że nie spieprzą tego!
     
Wczytywanie...

Poleć forum