1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Na Co Patrzyć Przy Zakupie XBoxa 360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez panki, Luty 25, 2010.

1. panki

panki Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!
    Na początku chciałbym wspomnieć iż jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o konsole, dlatego też zarejestrowałem sie na tym forum i chcę sie zapytać o prare rzeczy bardziej zaawansowanych użytkowników xboxa.
    Więc sprawa nr1. na co patrzec przy zakupie xboxa?
    nr2. czym sie różnią odmiany xboxa 360 tj. elite, arcade itd.
    nr3. czy można bezpiecznie już przerabiać konsole? (chodiz mi o to czy poprostu po przerobieniu za pare dni/tygodni nie popsuje się :p)
    nr4. mam na wydanie ok. 1000zł, możecie coś polecić godnego w tych pieniążkach? :).

Za wszytskie odp z góry dziękuje.
    Pozdrawiam Panki :eek:

2. Lotnik421 Xbox One

3. Draptol787

Draptol787 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    1. Cena dysk data produkcji ixtreme co ma w zestawie czy miał rrod lub inne awarie jaka wersja.
    2. Elit ma inny kolor wiekszy dysk chromowana tacke i kabel hdmi w zestawie plus najczesciej dwa pady a arcade nie ma tego co wymieniłemw elite i ma 1 pada
    3 mozna przerabiac bezpiecznie konsole i jak masz ix LT na litku to mozesz grac na live nie obawiajac sie bana choc moze sie zdazy bo to jest niewiadoma