1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Na jakiej platformie Quantum Break wygląda lepiej? Gracze informują o sporych problemach edycji PC

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 5, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Najnowsze dzieło Remedy zadebiutowało dzisiaj na dwóch platformach, więc w Sieci pojawiło się specjalne porównanie edycji na Xboksa One z wersją na PC. Ponadto, gracze informują o sporych niedogodnościach związanych z wersją na komputery osobiste.

    W Sieci pojawiły się już specjalne porównania, które pokazują jakość grafiki na Xboksa One i komputery osobiste. Gra w obu edycjach wygląda dobrze – mnie nadal razi wykorzystany przez deweloperów filtr, ale przedstawiony materiał skupia się włącznie na ukazaniu różnić w edycjach.

    Wielu graczy sięgnęło po tytuł w wersji na PC i podobno Remedy nie dopieściło swojego dzieła w tym wydaniu. Produkcja to podobno czysty port, w którym zabrakło klawisza wyłączającego pozycję… Dzieło na konsole nie potrzebuje takich elementów, a najwidoczniej deweloperzy po prostu o tym zapomnieli. Aktualnie wyłączenie projektu jest możliwe wyłącznie za pomocą kombinacji klawiszy ALT+F4.

    Warto jednak zaznaczyć, że pod względem optymalizacji nie możemy mówić o arcydziele, bo według dostępnych informacji opowieść przy niskich ustawieniach nie śmiga nawet w stałych 30 klatkach na sekundę na karcie graficznej GTX980. Redakcja wccftech.com wspomina, że nawet przy bardzo mocnym komputerze (i7 3770 CPU, 16GB RAM oraz 2xGTX 980Ti) trudno wyciągnąć z tytułu 60 fps-ów. Przy włączonej opcji GSYNC (technologia do monitorów gamingowych) rozgrywka zamienia się w pokaz slajdów. Dziennikarz narzeka również na rozmyte tekstury i spory aliasing.

    Twórcy pewnie pracują teraz nad stosownymi łatkami, ale aktualnie sytuacja nie wygląda najlepiej. Na zakończenie przypomnę, że wszyscy klienci Quantum Break na Xboksa One otrzymają kody na wersję na PC.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3450
    Polubienia:
    1223
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Na PC przy obrocie kamery widać to samo co mnie męczy na PC od jakiegoś czasu przeskakiwanie obrazu wiem że to jest związane z vsynch ale rożne ustawienia nic nie dają.
     
  4. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    To jakaś parodia co teraz dzieje się z optymalizacją, GTX980 detale na LOW i ledwie 30fps, a w SLI czyli 2 x GTX980Ti i nadal gra nie trzyma stałych 60fps - pewnie gra stworzona dla stacji graficznych z NASA ;), a oni chcą tym promować sklep Windowsa i Win10...
    Dobrze że tytuł średnio w moich klimatach...
     
  5. killazbb

    killazbb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 13, 2012
    Posty:
    194
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Niech sobie tą grę wsadzą :) Trochę lepiej na PC ale jakiś wielkich różnic to nie ma.
     
  6. haskikazik

    haskikazik Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2016
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    to jest norma gra na szybciora robiona teraz łata 1GB to rutyna jusz poraszka jak kazda gra
     
  7. Ewengard

    Ewengard Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2015
    Posty:
    199
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Ale nikt nie każe Ci grać ;-)
     
  8. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3450
    Polubienia:
    1223
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Nikt mu też nie odda pieniędzy.

    >>>

    Przed kupnem gier powinien być wielki napis, ZGADZAM SIĘ NA KUPNO TEGO BUBLA i zdaje sobie sprawę ze optymalizacja zostanie poprawiona miesiąc po premierze, dwa a może nigdy a karta za 2,5tyś ledwo co daje rade wyświetlić30fps ;D
     
  9. Ewengard

    Ewengard Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2015
    Posty:
    199
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dziwi mnie fakt że kogoś dziwi, że gra w dniu premiery ma kupę błędów. Kiedyś też były i grało się z nimi bo nikt nie zawracał sobie głowy żeby szukać jakiejś łatki. Teraz wszystko dostajemy z automatu i jeszcze narzekamy. Luksus życia się zmienia to i powody do narzekania ewoluują ;-)
     
  10. jack_redrum

    jack_redrum Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2016
    Posty:
    55
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Mimo wszystko mam wrażenie, że kiedyś błędów było mniej (pisząc "kiedyś" mam na myśli lata 90 i początek XX wieku). W tamtych czasach wydawcy starali się aby oferowana gra stanowiła skończony i pełnoprawny produkt - oczywiście błędy i patche przytrafiały się, ale raczej na zasadzie wyjątku. Dziś, w dobie płatnego dostępu do beta-wersji, wydawcy nie czują się już w obowiązku dostarczać użytkownikowi pełnej i skończonej wersji gry, bo wiedzą, że w każdej chwili mogą wypuścić patcha, który poprawi ewentualne niedociągnięcia. A to moim zdaniem jest nie w porządku wobec graczy, bo ja za 250 PLN (albo więcej) wymagam pełnej, w pełni działającej i zoptymalizowanej wersji gry, a nie półproduktu z obietnicą, że za którymś patchem będzie lepiej.
     
    krzys1190 lubi to.
  11. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3450
    Polubienia:
    1223
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Mnie martwi fakt że ktoś się cieszy z płacenia za betę gry, jeszcze 10 lat temu gry kupowało się skończone i przetestowane dziś na dzień dobry trzeba pobierać wielkie łaty by w o gulę grę odpalić, nieraz są takie babole że trzeba grać od zera i nikogo to nie obchodzi że byłeś w połowie.

    Może dla ciebie luksusem jest bycie beta testerem i płacenie za gry dwa razy tyle co kiedyś dla mnie nie.
     
  12. haskikazik

    haskikazik Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2016
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    to też nie kupuje badziewia
     
  13. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Słuchajcie przecież tu nie chodzi o to że ktoś komuś każe czy nie każe gry kupować...
    Chodzi o to że płacimy słono za grę średnio ok. 200-250zł, a otrzymujemy produkt ledwo co grywalny.
    Gdybym kupił tą grę na PC i wydał kasę, a mając naprawdę dobry komputer miał bym na LOW nie stabilne 30fps to naprawdę bym się wqr...wił !
    Ale jak wspomniałem gra nie w moich klimatach więc aż tak mnie to nie boli jedynie sam fakt podejścia producenta i wydania nie skończonej do końca gry.
     
Wczytywanie...

Poleć forum