1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Na jakiej zasadzie dziala ekran startowy?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Szymon640, Marzec 7, 2014.

1. Szymon640

Szymon640 Banned Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam, od pewnego czasu nurtuje mnie pewna zagwozdka (teraz jestem w Technikum informatycznym ale takie rzeczy od zawsze mnie interesowaly).
    Otoz, czy ekran startowy w konsoli Xbox 360 jest renderowany w czasie rzeczywistym czy jest to plik filmowy?
    Konsole takie jak Gameboy, PlayStation 1, 2 i 3, Nintendo 64 itd. maja animacje na zywo przetwarzana przez GPU. A w przypadku Xbox 360 - animacja jest bardzo ladna, ale mam watpliwosci czy to nie jest jakis filmik, ktory sam sie odtwarza przy bootowaniu...

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1111
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    ....
    To jest plik z filmikiem.
    Pod RGH możesz sobie go zmienić.

4. z0nk31

z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Łódź
    dokładnie, jest to film.
    Poszukaj informacji na temat fakeanim - jest to sposób podmienienia animacji startowej z dowolnie wybranego przez siebie filmiku

5. Szymon640

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0