1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Na konsolach nie da się osiągnąć 1080p i 60 klatek" mówi reżyser Final Fantasy XV

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 7, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Kolejna porcja Fajnalowych wieści z Gamescomu. Tym razem Hajime Tabata udzielił kilku technicznych informacji zainteresowanym osobom.

    Dziennikarz serwisu DualShockers miał okazję wypytać reżysera Final Fantasy XV o kilka drobiazgów związanych ze stroną techniczną produkcji. Oczywiście jednym z najbardziej ciekawych tematów była stabilność gry. Jak wszyscy pamiętamy Episode Duscae nie dawał sobie rady z trzymaniem stałej liczby klatek na sekundę, co oczywiście uległo sporej poprawie w drugiej wersji tego dema. Jak będzie z pełną wersją "piętnastki".

    Powiedział Tabata. Wygląda na to, że największym problemem jest przygotowywanie produkcji pod kilka platform na raz. Cóż, przynajmniej był z nami szczery, a nie obiecywał złotych gór. Miejmy nadzieję, że produkcja utrzyma na wszystkich platformach chociażby poziom drugiego dema.

    Niestety reżyser zwrócił uwagę, że gra z taką liczbą efektów cząsteczkowych i obiektów na ekranie, nie ma szans na osiągnięcie 1080p i 60 klatek na konsolach. Potrzebny jest do tego wysokiej klasy pecet.

    W tym momencie nie mógł potwierdzić powstania wersji na blaszaki, ponieważ cała ekipa skoncentrowana jest na dostarczeniu produkcji do sklepów. To bardzo ważne, aby tytuł, który zaliczył tak wiele potknięć, a jego data premiery przesuwana była wielokrotnie, wyszedł w jak najbardziej dopieszczonym stanie. Tabata rozważa wersję na PC, ale do konkretnych działań będzie można przejść dopiero po premierze.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    No to pikselowcy popełnia seppuku
     
    BushyAxis793 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum