Nadaje się na reklamacje?

Krizzo

Użytkownik
Użytkownik
Hiho.

Od pewnego czasu mam problem z moim padem. Miałem go od początku. Kupiony 4 miechy temu razem z konsolą. Konsola nie przerabiana.

Problem jest taki, że klapka od baterii nie trzyma się stabilnie - tzn. siedzi dobrze ale jest zbyt luźna. Miałem to od samego początku, lecz nic z tym nie robiłem bo nie sprawiało to żadnych problemów.
Ostatnio jednak pad zaczął mi się samoczynnie odłączać podczas gdy grałem w gry. Z początku pomyślałem, że to ja coś nie chcąco naciskam, potem pomyślałem, że baterie siadają. Ale kiedy klikam (x) w menu szybkiego wybierania wyświetla mi, że bateria trzyma dobrze (3 kreski).

Zacząłem dochodzić co jest źle z moim padem, i doszedłem do wniosku, że to przez tą lekka rozluzowaną klapkę. Podczas gdy gram w GTA (gdzie wibracje nie są aż tak duże) wszystko jest dobrze. Lecz gdy gram w Battlefielda, gdzie wybuchy powodują dużo wibracji, pad potrafi odłączać się nawet 3 razy w ciągu minuty... to wkurza.

I tu moje pytanie - jak zgłosić reklamację? Co zrobić? Co powiedzieć? Gdzie, kiedy zadzwonić?
Czego oczekiwać i jeżeli jest możliwość dostania nowego pada, to kiedy przyjdzie i co zrobić ze starym?

Za wyczerpujące odpowiedzi zawsze dziękuję.
 

B0bek

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Na początek proponuje Ci abyś wymienił baterie na nowe bo ten pasek stanu baterii nie zawsze dobrze pokazuje i prawdopodobne ze przy dużych wibracjach baterie juz nie wytrzymują. Jeśli problem nadal będzie występował spróbuj miedzy baterie a klapke włożyć jakiś papierek . Jeśli chodzi o reklamacje to dzwonisz na infolinie Microsoftu czynną od Pon do Pt i tam zgłaszasz usterkę pada. Po przyjęciu reklamacji bedą Ci kazali wysłać zepsutego pada albo powiedzą ze masz starego zostawić i czekać na nowego bo pierwszego pada zawsze wysyłają bez odsyłania starego.
 

Mnih

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Hiho.

Od pewnego czasu mam problem z moim padem. Miałem go od początku. Kupiony 4 miechy temu razem z konsolą. Konsola nie przerabiana.

Problem jest taki, że klapka od baterii nie trzyma się stabilnie - tzn. siedzi dobrze ale jest zbyt luźna. Miałem to od samego początku, lecz nic z tym nie robiłem bo nie sprawiało to żadnych problemów.
Ostatnio jednak pad zaczął mi się samoczynnie odłączać podczas gdy grałem w gry. Z początku pomyślałem, że to ja coś nie chcąco naciskam, potem pomyślałem, że baterie siadają. Ale kiedy klikam (x) w menu szybkiego wybierania wyświetla mi, że bateria trzyma dobrze (3 kreski).

Zacząłem dochodzić co jest źle z moim padem, i doszedłem do wniosku, że to przez tą lekka rozluzowaną klapkę. Podczas gdy gram w GTA (gdzie wibracje nie są aż tak duże) wszystko jest dobrze. Lecz gdy gram w Battlefielda, gdzie wybuchy powodują dużo wibracji, pad potrafi odłączać się nawet 3 razy w ciągu minuty... to wkurza.

I tu moje pytanie - jak zgłosić reklamację? Co zrobić? Co powiedzieć? Gdzie, kiedy zadzwonić?
Czego oczekiwać i jeżeli jest możliwość dostania nowego pada, to kiedy przyjdzie i co zrobić ze starym?

Za wyczerpujące odpowiedzi zawsze dziękuję.
w każdym padzie ta klapka od baterii jest poluzowana i nie do końca się zamyka, miałem ten sam problem co Ty, ciągle mi rozłączało a w menu były 3-4 kreski. wymieniłem baterie i było ok, ten wskaźnik jest jakiś kopnięty czy coś, czytałem, że dobrze pokazuje tylko na bateriach, które można ładować. Także nie dzwoń do nich, wymień baterie i ciesz sie graniem :) a jeżeli na nowych bateriach Ci będzie rozłączać to dzwoń do MS, bo to jest wada, która na 100% podchodzi pod reklamację :) pozdro
 

SoTeR

Użytkownik
Użytkownik
Na początek proponuje Ci abyś wymienił baterie na nowe bo ten pasek stanu baterii nie zawsze dobrze pokazuje i prawdopodobne ze przy dużych wibracjach baterie juz nie wytrzymują. Jeśli problem nadal będzie występował spróbuj miedzy baterie a klapke włożyć jakiś papierek . Jeśli chodzi o reklamacje to dzwonisz na infolinie Microsoftu czynną od Pon do Pt i tam zgłaszasz usterkę pada. Po przyjęciu reklamacji bedą Ci kazali wysłać zepsutego pada albo powiedzą ze masz starego zostawić i czekać na nowego bo pierwszego pada zawsze wysyłają bez odsyłania starego.
To jak się do nich zadzwoni z usterką pada to oni ci wyślą nowego a starego będzie się cały czas miało ?
 

novy66

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Liga XboxForum.pl
Zakup sobie akumulatorek do pada i będzie po kłopocie. Co do wskaźnika stanu naładowania jest on przystosowany do akumulatorków Microsoftu, na bateriach i akumulatorkach AA będzie źle pokazywał ich stan naładowania :) to normalka.
Jak chcesz możesz też zareklamować pada w Microsofcie to przyślą Ci nowego bez wysyłania tego co masz i będziesz miał 2 pady :)
 

Mnih

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
słyszałem, że już nie dają nowego pada bez odsyłania starego.
 

B0bek

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
SoTeR teraz nie wiem jak jest wiem że kiedyś przysyłali nowego bez odsyłania starego
 

SoTeR

Użytkownik
Użytkownik
SoTeR teraz nie wiem jak jest wiem że kiedyś przysyłali nowego bez odsyłania starego
Kurde fajnie by było miałbym drugiego pada za darmo ***
 

McFly2305

Banned
Użytkownik
Teraz trzeba odesłać stary - przynajmniej w większości przypadków. Kumpel ostatnio wymieniał faktycznie zepsutego pada i prosili o starego.
 

Mnih

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
i ile Twój kumpel musiał czekać?
 

waski88

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
ja dzwonilem do M$ o pada i mi wyslali nowego za free a starego kazali zostawic i to calkiem nie dawno jakies 2 tyg temu i pad jest
a tak po za tym do oni maja 15 dni roboczych na wyslanie pada
 

Mnih

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
uff, a już sie bałem, że nie wysyłają nowych padów. dzięki waski :)
 

novy66

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Liga XboxForum.pl
Teraz trzeba odesłać stary - przynajmniej w większości przypadków. Kumpel ostatnio wymieniał faktycznie zepsutego pada i prosili o starego.
No nie wiem czy to prawda co piszesz.
Ja teraz nie dawno reklamowałem pada i przysłali mi nowego bez wysyłania starego, tylko kazali mi zeskanować dowód zakupu i przesłać do nich. Jak to uczyniłem koleś z MS zadzwonił do mnie że przyślą mi nowego a o starym nic nie wspomnął, o dziwo przysłali mi w blistrze nie w foli, może do Elite tylko przysyłają w blistrze. Miałem Arcade też reklamowałem 3 m temu to przysłali mi w foli i też nie musiałem im wysyłać starego. Nawet koleś z MS powiedział że pierwszego pada wysyłają bez przysyłania starego :)
 

Krizzo

Użytkownik
Użytkownik
A skąd wziąść do nich numer na reklamacje? Bo w tym pudełku z x'em było tyle tych papierków...
 

neo-kce

Użytkownik
Użytkownik
No nie wiem czy to prawda co piszesz.
Ja teraz nie dawno reklamowałem pada i przysłali mi nowego bez wysyłania starego, tylko kazali mi zeskanować dowód zakupu i przesłać do nich. Jak to uczyniłem koleś z MS zadzwonił do mnie że przyślą mi nowego a o starym nic nie wspomnął, o dziwo przysłali mi w blistrze nie w foli, może do Elite tylko przysyłają w blistrze. Miałem Arcade też reklamowałem 3 m temu to przysłali mi w foli i też nie musiałem im wysyłać starego. Nawet koleś z MS powiedział że pierwszego pada wysyłają bez przysyłania starego :)
Wierzą na słowo - spoko ja też mogę powiedzieć, że mi się zepsuł i nowy dostane??

Można porównać do HP = przysyłają nowy ale kurier musi stary brać.
IBM - wierzą na słowo ostatnio dostałem klawiaturke i mychę.
M$ - downgrade do XP z VISTA BUSSINES też rejestrują wystarczyć uzyć magicznego słowa downgrade :)
 

waski88

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
A skąd wziąść do nich numer na reklamacje? Bo w tym pudełku z x'em było tyle tych papierków...
00800 441 17 96 najlepiej dzwonic z domowego :D postepuj z instrukcja jak tam gadaja
 

Do góry Bottom