1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

naglosnienie

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez zielony, Marzec 5, 2009.

1. zielony

zielony Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A mi jest potrzebny dzwiek tzn potrzebuje pomocy badz opini w sferze naglosnienia posiadam plazme px81 oraz cudenko xbox360 elite. Sam nie wiem czy ma byc kino domowe , a moze kolumny, nie wiem jestem laikiem od tych spraw przynajmniej teraz ,byc moze ktos pomoze w wyborze ah zapomnialbym pokoj okolo 26m2

2. Lotnik421 Xbox One

3. obcy33

obcy33 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Grudziądz/Świecie
    głupie zapytanie. sam powinieneś wiedzieć co chcesz. osobiście proponuje kino z wejściem optycznym

4. MiQ

MiQ Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    A dlaczego tutaj pytasz o takie sprawy? Nie lepiej na forum typowym dla "dźwiękowców"? Moim zdaniem lepiej kino z optycznym złączem dla uzyskania 5.1 z kolumn stereo nie uzyskasz tego efektu.

5. KrzQ

KrzQ Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin,Doncaster
    jestem za kolegami co wyzej pisza o kinie z wejsciem optycznym
    uzywam takiego zestawu samsung kino i tv i jest naprawde zaje....ie:)

6. CwK Bialy

CwK Bialy Banned Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16