1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

naglosnienie

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez zielony, Marzec 5, 2009.

  1. zielony

    zielony Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A mi jest potrzebny dzwiek tzn potrzebuje pomocy badz opini w sferze naglosnienia posiadam plazme px81 oraz cudenko xbox360 elite. Sam nie wiem czy ma byc kino domowe , a moze kolumny, nie wiem jestem laikiem od tych spraw przynajmniej teraz ,byc moze ktos pomoze w wyborze ah zapomnialbym pokoj okolo 26m2
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. obcy33

    obcy33 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    616
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Grudziądz/Świecie
    głupie zapytanie. sam powinieneś wiedzieć co chcesz. osobiście proponuje kino z wejściem optycznym
     
  4. MiQ

    MiQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 9, 2008
    Posty:
    320
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    A dlaczego tutaj pytasz o takie sprawy? Nie lepiej na forum typowym dla "dźwiękowców"? Moim zdaniem lepiej kino z optycznym złączem dla uzyskania 5.1 z kolumn stereo nie uzyskasz tego efektu.
     
  5. KrzQ

    KrzQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2008
    Posty:
    494
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin,Doncaster
    jestem za kolegami co wyzej pisza o kinie z wejsciem optycznym
    uzywam takiego zestawu samsung kino i tv i jest naprawde zaje....ie:)
     
  6. CwK Bialy

    CwK Bialy Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    266
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin
    Po pierwsze, czy "sprzet" ma służyć tylko do "slłuchania" gier, czy też muzyki i filmów.
    No i najważniejsze pytanie, ile masz kasy?
     
  7. foks

    foks Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Tylko kino domowe dźwięk i obraz lecą po HDMI jakość i efekty dźwiękowe wciskają w fotel ja mam coś takiego i polecam [​IMG]
     
  8. CwK Bialy

    CwK Bialy Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    266
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin
    Foks, masz bardzo dobry Ampli :) Głośniki nie najwyższych lotów, ale bardzo dobrze sobie radzą :) Zazdroszczę :D
     
  9. zielony

    zielony Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Glupie ? Nie ma glupich pytan! Kasa to okolo 2000, 2500zl. Chialbym ogladac rowniez filmiki jak i telewizje. Zawsze ktos z forumowiczow moze cos doradzic ,a jest tego na rynku mnostwo. Moze z racji tego ze mam panasonica powinienem kupic kino domowe tej samej firmy czyli panasa. Nie wiem czy ma byc to Z-5550 ? Ale wydaje mi sie ze jest to za male do mojego pokoju.I czy ma byc to kino domowe czy zestaw kolumn+amplituner? Pozdrawiam , wlasnie zaczyna sie piatek :)))
     
  10. foks

    foks Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Głośniki to też Yamaha może nie jest to najwyższa półka cenowa ale doznania dźwiękowe z nich płynące są zaskakująco dobre, szybki głęboki bas, delikatny czysty sopran, a po włączeniu do tego wszystkiego suba to drzwi od pokoju trzeba podpierać żeby nie wyleciały :) Dlatego z czystym sumieniem polecam Yamahę. Do zielonego: niech Cię ręka boska broni przed kupowaniem pseudo kina w stylu cztery małe pierdzące plastikowe głośniki + dudniący subwoofer, porażka!! Jeżeli lubisz ładny i czysty dźwięk i myślisz nie tylko o graniu i oglądaniu filmów ale też chcesz słuchać muzyki to kup coś droższego a się nie zawiedziesz.
     
  11. zielony

    zielony Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    I chcialbym zaznaczyc, ze nie jestem maniakiem dzwieku, do tej pory nie mialem z tym stycznosci, zawsze to byl dzwiek tylko z telewizora badz z wiezy. Wiec jak sami widzicie dopiero zaczynam , choc nie chcialbym aby cos mi szumialo czy niedzialalo jak trzeba dlatego zwracam sie do Was hi kochani forumowicze XBOX rzadzi! i tylko tyle chcialem nadmienic ema
     
  12. CwK Bialy

    CwK Bialy Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    266
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin
    Zielony, za 2500zł możesz mieć na prawdę świetny sprzęt. Zapomnij o Z5550, bo to jest najwyższa półka, ale z serii komputer zabawka.
    Fakt, trochę dołożyć musisz (300zł), ale masz sprzęt na prawdę wysokiej klasy. Możesz mi wierzyć. Jeśli się mylę, to oddam Ci za to kasę :)

    GŁOŚNIKI: Jamo S 606 HCS 3 Dark Apple
    Sklep Internetowy: Apple, Dell, Jamo, AVG - Jamo S 606 HCS 3 Dark Apple POLSKA GWARANCJA S 606 HCS 3

    AMPLITUNER: DENON AVR-1509S
    DVTech | e-Salon Audio-Video: DENON AVR-1509S
     
  13. zenon

    zenon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    166
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16


    kolumny moge polecic w 100% :) w klasie nisko-sredniej (jaka reprezentuja) nie dostanie sie lepszego sprzetu za te pieniadze.internet pelen jest pozytywnych opinii o tych kolumnach.

    ale tuner kupilbym inny.Onkyo TX-SR 506 - nie ma rownych w swojej klasie.7 kanalow plus swietny system kalibrowania glosnikow i oczywiscie super dzwiek kinowy made by onkyo.kosztuje akutalnie 225€.za te pieniadze nie dostaniesz lepszego tunera w tej klasie (a nawet niektore tunery z wyzszej polki nie graja tak jak ten onkyo) :)
     
  14. CwK Bialy

    CwK Bialy Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    266
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin
    Na co siedem kanałów? Przez najbliższych parę lat nic nie będzie tego obsługiwało w pełni.... Szkoda kasy. Lepiej kupić lepszy 5.1 :D
     
  15. MiQ

    MiQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 9, 2008
    Posty:
    320
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16

    Chyba nie piszesz tu o Z-5500 bo one w połączeniu z X-Fi Fata1ty Champion Series dają wspaniałe doznania, nie wiem jak w połączeniu z konsolą bo nie mam możliwości sprawdzić a słyszałem je u kuzyna i stwierdzam udany sprzęt. Posiadaja złącze optyczne ale satelity na pierwszy rzut oka moga odstraszać bo nie wyglądają jak Twoje Yamahy.
     
  16. zenon

    zenon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    166
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    za 225€ nie kupisz lepszego 5.1
    po co siedem kanalow??

    1. bo akurat ten onkyo ma 7 kanalow za tylko 225€ wiec po co narzekac
    2. bo moze za dwa miesiace najdzie go ochota na kino domowe z dodatkowymi 2 kanalami :)
    3. bo twoja teza ze 7 kanalow nic nie obsluzy mnie troche rozmsieszyla :) mam player hd-dvd oraz blu-ray i jakos mi te dwa urzadzenie oblsuguja 7 kanalow
    4. jak by za ta cene mial dekoder dolby hd czy thx ultra 2 to tez bys mowil na co mi to za 225€? :)

    tak jak mowilem to onkyo za 225€ jest o wiele lepszy niz niektore drozsze tunery (i to nie tylko te 5-cio kanalowe).ten,kto wie co znaczy firma onkyo nie musi byc przekonywany :)

    polecam udac sie do studia hi-fi i posluchac pare tunerow.miedzy innymi zrobic sobie jaja i posluchac tego "taniego" onkyo i drozszego (i tym samym zdaniem wielu innych lepszego) sony czy yamahy :)
     
  17. foks

    foks Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    No to wyłącz w nich subwoofer to zobaczysz jakie te doznania będą wspaniałe:)
    Zdania nie zmienię w dalszym ciągu twierdze że to jest pseudo kino domowe, głośniki do komputera lub sprzęt dla osób które maja małe wymagania odnośnie dynamiki i jakości dźwięku, delektowanie się muzyką na tym sprzęcie nie wchodzi w rachubę.No ale to jest tylko moje skromne zdanie.
     
  18. zenon

    zenon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    166
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    fizyki nie oszukasz (malutkie membrany w "glosnikach" o wielkosci kostki do grania w chinczyka).
    ale nie zmienisz takze zdan "expertow" ;) nie wysilaj sie foks,bo nic nie zdzialasz.moj tata tez podniecal sie takimi glosniczkami w mediamarkt.nie dal sobie nic powiedziec.do czasu kiedy uslyszal moje kolumny diy na seasach :)
    okrelenie glosniczka 10cm umieszczonego w drewnianej lub plastikowej skrzynce o wymiarach kartonu na pomidory mianem subwoofera powinno byc karane.ale na sile nic ludziom nie wcisniesz (patrz moj post powyzej) :)
     
  19. foks

    foks Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    W pełni podzielam Twoją opinię, ale szlag mnie trafia jak czytam wywody tych "expertów" :mad:
     
  20. CwK Bialy

    CwK Bialy Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    266
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin
  21. zielony

    zielony Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hej...juz po piatku...Ciesze sie odpowiedziami i dyskusja :) Teraz jeszcze jedno.Czy w te wszystkie systemy naglosnieniowe trzeba poprowadzic poprzez kable czy sa bezprzewodowe? Pytam , ze istotna rzecza akurat w moim przypadku sa kabelki ktore bardzo lubi moj dzieciak! U mnie w centralnym miejscu jest obraz a od niego jakies 3 m sofa i dwa fotele po boku obok sofy. Nie wiem czy akurat te kolumienki, ale na pewno bose(dzisiaj odwiedzilem ten sklepik) moge zaistalowac na scianie i przymocowac w katach mojego salonu, a kabelki musialbym wkuc i poprowadzic pod tynkiem. Jak na to sie zapatrujecie , poniewaz wybor juz jest.Bede lojalny i zakupie to co polecacie bo ktoz wie wiecej jak nie fani xboxa:) W tej chwili najwazniejsze:KABELKI, co i jak z nimi?pozdrawiam sobota relax
     

Poleć forum