1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrałem grę i nie mogę jej zainstalować na HDD Xboxa

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez adilucas, Marzec 2, 2012.

1. adilucas

adilucas Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem początkującym użytkownikiem Xboxa. Posiadam wersje Elite Jasper z przeróbką LT 2.0. Na początek powiem, że nagrywałem do tej pory WWE 12, gra odpaliła się i chodzi dobrze, ale podczas 30% instalacji na dysku wyskakuje błąd o brudnej płycie etc. Nagrałem jeszcze Red Dead Redemption wersja dwupłtyowa z dodatkiem Undead Nightmare, i tutaj tak. DVD2 z dodatkiem odpala się ale nie instaluje taka sama sytuacja jak z WWE, za to pierwsza zawiesza się podczas instalacji na 70% i podczas ładowania się pierwszej misji nic się nie dzieje, ładuje sie w nieskończoność a konsola nie czyta płyty bo nie słychać napedu. Używałem płyt oczywiście Verbatimów DVD+R DL, zmarnowałem już 3 plyty na tą DVD1 RDR i postanowiłem, że napiszę na forum bo nie mogę znaleźć przyczyny problemu. Dodam, że nagrywałem programami ImgBurn i CloneCD, przy czym zauważyłem ze kiedy ustawiłem w ImgBurn prędkość 2,4x to wyskoczyło coś ze moja nagrywarka jakby nie obsługuje takiej prędkosci? w CloneCd zaś w logu napisało że rozpoczęto z prędkością 2x ale i tak jak widziałem podczas nagrywania prędkośći sięgały 6x. Jestem juz bardzo zdenerwowany tą sytuacją bo nie chciałbym marnowa