1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie DLc mafii 2

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez miszakisza, Maj 29, 2011.

  1. miszakisza

    miszakisza Banned

    Dołączył:
    Październik 21, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam ! niedawno pobralem dlc do mafii 2 z strony ********.org w komentarzach bylo napisane ze dziala z poslka wersja ktora ja mam ale po pobraniu zaczalem nagrywac i ku mojemu zdziwieniu ujrzalmem ze przy 47% wyskoszyl blad wiec o co chodzi prosilbym o pomoc !! dlc zostalo wstawiobe przez uzytkownika ADAT bardzo bym chcial pograc w to DLC gdzy nabilem juz 1000g
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. adwert

    adwert Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2010
    Posty:
    204
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Przeskanowałeś abgx? jeśli tak to podeślij screena.
    Jeśli w abgx wszystko jest ok to po prostu miałeś uszkodzoną płytę.
     
  4. miszakisza

    miszakisza Banned

    Dołączył:
    Październik 21, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    nie skanowalem a mam ostatnia plyte to warto ryzykowac jak taak to moge walnac abgx

    to wartoo ? czy mzoe to zla wstawka
     
  5. adwert

    adwert Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2010
    Posty:
    204
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    przeskanuj abgx i daj screena
     
  6. miszakisza

    miszakisza Banned

    Dołączył:
    Październik 21, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    ale jak sie go wrzuca i jakby co to to dopiero zrobie za 3 dni bo mi komp sie zwalil a pisze ten post od kolegi z kompa
     
  7. miszakisza

    miszakisza Banned

    Dołączył:
    Październik 21, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Prosze o to screen moge nagrywac prosze odpowiedz i o podanie podpowiedzi jesli cos jet nie tak
     
  8. miszakisza

    miszakisza Banned

    Dołączył:
    Październik 21, 2010
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting o to link do screena z abgx
     
Wczytywanie...

Poleć forum