1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie gier lt 2.0

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez melond, Październik 5, 2014.

1. melond

melond Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, chciałbym nagrać sobie grę na xboxa 360 slim z przeróbką lt 2.0, z racji tej, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach proszę o cierpliwość i pomoc.

Posiadam nagrywarkę TSSTcorp CDDVDW SH-S223F, płyty verbatim DVD+R DL (8.5GB)
    Dash: 2.0.14719.0

Niedawno aktualizowałem xboxa przez pendrive (Nowa aktualizacja konsoli Xbox | Jak uzyskać aktualizację konsoli Xbox 360)

Próbowałem nagrywać gry przez abgx360, lecz każda próba kończyła się niepowodzeniem, nie mam pojęcia w czym tkwi problem, z góry dziękuję za pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. nollo

nollo Użytkownik Pomocnik Użytkownik

Polubienia:
    222
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Zawiercie
    Slim i lt 2.0 ?. Niektóre gry nie będą chyba Ci działać na lt 2.0

4. DuelosXX

DuelosXX Banned Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    okolice Krakowa
    Weź lepiej przerób na LT3.0 wtedy będzie wszystko bezproblemowo, ściągasz>pobierasz>wypalasz>grasz i tyle :)

5. ...:::Anarkad:::...

...:::Anarkad:::... Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    191
    Punkty za osiągnięcia:
    63