1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie gier na konsolę z nowym dashem.

Temat na forum 'Oprogramowanie' rozpoczęty przez hazardzik, Lipiec 16, 2011.

1. hazardzik

hazardzik Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Witam serdecznie,

Proszę Was nie krzyczcie na mnie, ale jestem zielony jeśli chodzi o xbox 360. Niewiele gram, ale czytałem sporo tematów na temat nagrywania gier, ale każdy się różni i nie wiem konkretnie który sposób nagrywania jest najlepszy (mam mętlik w głowie).
    Wcześniej gry nagrywałem w bardzo prosty sposób, obraz iso wrzucałem na płytkę i tyle.
    Przy grach takich jak NFS HP, Assasin BH itp. czytałem, że należy zrobić to inaczej. Pamiętam, że wypaliłem "specjalną" płytkę dzięki której gry odpalały. Teraz jednak płytka ta nie działa. Nie wiem jak nagrać grę z zabezpieczeniem takim jak w grach NFS HP, Assisin BH.

Proszę o pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. amnesia

amnesia Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    żeby grać w te gry na najnowszym dashu musisz mieć wgrane LT+ 1.9. Potem tylko przepuszczasz obrazy płyt przez abgx (on ci dogra patche) i nagrywasz.

4. hazardzik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Serio? :/