1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie gier POMOCY!!!!

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez wwwsewe, Lipiec 7, 2011.

1. wwwsewe

wwwsewe Banned Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Cześć, mam problem dalem ostatniop do przerobienie moja konsole Xbox 360 Slim z 2011 roku. Ikoles mowil ze wgrali mi jakiegos najnowszego softa(ja jestem w to zielony) czyli jak wgrali mi jakiegos softa to znaczy ze mam przerobiona konsole,jak tak to na ixtreme lt czy jaki? i sciagnolem sobie ostatnio kopie zapasowa gry gears of war2 i jak ja nagrac na plyte jakim programem .aha i koles powiedzialmi ze mam nagrac sam obraz gry (iso) a nie dvd tylko ze na necie pisza ze mam nagrac plik dvd pomóżcie mi.A i jeszcze jedna sprawa pozyczylem od kolegi kopie zapasowe gier ,ale nie chodza mi na xboxie ,a gdy wkladam do komputera jedna z tych plyt to wyskakuja mi trzy foldery(supedit,audio ts,video ts) czy moge cos zrobic aby chodzily mi te gry? z góry dzięki :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Eagle696

Eagle696 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Dąbrowa Górnicza
    Czy aby na pewno przerobił Ci tą konsole?
    Jaka data tego slima ?

4. amnesia

amnesia Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    +1 dla kolegi wyżej ;)