1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie gier XGD3 Ihas 124-04 DU Niepowedzenia. LT3.0

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez TheJuniorro, Listopad 2, 2014.

1. TheJuniorro

TheJuniorro Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Poznań
    Jestem całkiem zielony w tym temacie:C
    Chciał bym nagrywać gry lecz za każdą próbą błąd.
    Jedynie udało się nagrać na xgd2.
    Mam nagrywarkę Liteon IHas 124-04 rev.DU
    Płyty z jakich korzystam to platinum mbipg101-r10-65
    Sprawdzałem grę w ABGX, Potem powiększałem płytę za pomocą burnermax payload, a na samym końcu wypalałem płyte w imgburn z włączonym OPC
    Czy mógłby ktoś podać konfiguracje imgburna ewentualnie napisać co robię źle.
    I czy mogę tą nagrywarką nagrać Forze horizon 2?​

2. Lotnik421 Xbox One

3. czary2mary

czary2mary Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Czy ustawiona księga DVD-ROM dla płyty ? jeżeli tak to zmiana ustawień nagrywarki .
    To marny napęd ze słabym chipsetem i marną optyką Lite-space Technology Co., Ltd.- do tego płyty od MBI które trafiają się bardzo rożne jakościowo.Spróbuj włączyć w nagrywarce - Force Hyper Tuning - ON i - Online Hyper Tuning - ON napęd spróbuje w czasie rzeczywistym sprawdzić jakość zapisu i zmienić strategię zapisu gwarantującą lepszą jakość zapisu .