1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie gier.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez draxidox, Kwiecień 12, 2010.

  1. draxidox

    draxidox Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2010
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Siema,
    Tydzień temu sprawiłem sobie używanego NIE PRZERABIANEGOXboxa 360 wersji Premium. Mam parę starych gierek pożyczonych więc mi się znudziły. Moje pytanie brzmi następująco: gdybym pobrał z internetu grę np: Bad Company 2 i wypalił ją zgodnie z instrukcją wypalania gier na xboxa co by się stało?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. bembenos

    bembenos V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    707
    Polubienia:
    51
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Jeżeli XboX nie jest przerobiony to jak chcesz grac na grach ściągniętych z neta?
     
  4. maclogan

    maclogan Banned

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    762
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Shiojiri
    Ano stalbys sie piratem . No i mialbys plyte z nagrana gra na X360 .... i to chyba wszystko co by sie stalo .
     
  5. yondaime332

    yondaime332 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2010
    Posty:
    431
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Musisz go najpierw przerobić abyś mógł stać się piratem ;)
    - przerabiasz, nagrywasz grę i grasz
     
  6. Zozol

    Zozol Banned

    Dołączył:
    Marzec 31, 2010
    Posty:
    103
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Gryfino
    Nierób tego nie przerabiaj nie pirać zbieraj kasę
    PAMIĘTAJ PIRAĆ TYLKO SONY
     
  7. mr.cherry

    mr.cherry Użytkownik Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kostrzyn nad Odrą
    Dokładnie masz dwie opcje: grasz na oryginałach lub przerabiasz konsolkę i wtedy dopiero możesz grać na grach ściągniętych z neta. Taka przeróbka zwykle kosztuje ok. 50- 100 zł. na allegro masz dużo ofert.
     
  8. bonzo

    bonzo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2010
    Posty:
    139
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    legnica
    zalezy tez od tego do czego chcesz uzywac konsole. czy bedziesz gral z rodzenstwem w domowym zaciszu czy chcesz grac w sieci. jesli chcesz w domu grac i nie bedziesz sie podlaczal do neta to sobie przerob konsole i graj do woli. jesli chcesz grac tez w necie to nie przerabiaj bo zaraz dostaniesz bana i bedzie po konsoli.
    zozol-> w jaki sposob niby chcesz piracic sony bo nie kumam?
     
Wczytywanie...

Poleć forum