1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie gry nie "ixtreme compatible"

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez dzieciorób, Lipiec 9, 2010.

  1. dzieciorób

    dzieciorób Banned

    Dołączył:
    Lipiec 9, 2010
    Posty:
    76
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mam soft ixLT 1.1 i chcę nagrać grę "Alan Wake", po sprawdzeniu przez "xdvdMulleter" wychodzi coś takiego:

    [​IMG]

    To pierwsza gra jaką chcę nagrać więc proszę powiedzieć mi czy mam ją spatchować żeby mi chodziła (offline) a jeżeli tak to jak
    Jeszcze w razie czego proszę powiedzcie mi jak mam odróżnić czy grę źle nagrałem czy po prostu konsola nie jest właściwie przerobiona (dopiero ją odebrałem z przeróbki i jeszcze nie miałem na czym jej przetestować, nie chcę się nie potrzebnie stresować ;))

    Pozdr
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. aerO^

    aerO^ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    258
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    O Boże , czy w dziale z pomocą jest jeszcze jakiś temato mulleterze ? Pamiętam , że ja w listopadzie tez jeszcze go używałem i wyszedłem na takiego samego idiotę , mulletera się już nie używa od 2 lat. Użyj abgx360:
    abgx360
    Jak masz wszystko zielone i SSv2 to jedziesz na live nawet , jeżeli tam napisze , że wave się nie zgadza to się nie przejmuj(nic to nie znaczy) , jeżeli zależy ci na grze tylko offline to spokojnie odpali.
     
  4. dzieciorób

    dzieciorób Banned

    Dołączył:
    Lipiec 9, 2010
    Posty:
    76
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    aha to kłaniam się i dzięki bardzo
    o mulleterze przeczytałem z pdfa o przerabianiu xboxa i nie miałem pojęcia że może to być już nie aktualne, tym bardziej że jeszcze wisi na xbinsie
    tutaj przeczytałem tylko parę tematów także przepraszam bardzo

    abgx puszcza wszystko na zielono, czyli powinno być ok?
    pytam bo w temacie http://xboxforum.pl/oprogramowania-f13/[tutorial]-sprawdzanie-kopii-gier-dla-ixtreme-lt-42393.html koleś na ostatniej stronie pisze właśnie o alanie wake'u i twierdzi że musiał robić jakieś kombinacje typu - przerabianie do wave 2 i do wave 4 :| i w ogóle jakoś tam czaruje że wtf

    // aha i w ogóle ten art do którego linka podałem powyżej to też chyba jakiś nie aktualny jest, bo każe tam ściągnąć ze strony DMI i SS, co też uczyniłem, po czym się okazało że abgx zrobił to samo automatycznie
     
  5. aerO^

    aerO^ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    258
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie , abgx nie pobiera z automatu chyba SSv2 , ja mam patcha którego ktoś zrobił na xbox-scene , żeby automatycznie patchowało do SSv2 , a to o czym mówiłeś , że typ robił te przerabianie to tylko przez jego chciwość na 50 zł i nie przerabiania na nowszy iXtreme , ty masz najnowszy LT , który odpala każdą grę bezpiecznie na live jak masz wszystkie zabezpieczenia , najbardziej należy uważać na SSv2 , bo w 80% kopii zawsze jest SSv1 i trzeba czekać na weryifkacje z abgx i ciągnać SSv2 potem , a jeszcze należy pamiętać o SplitVid , ale duża część gier ma od razu splitvid valid.
    Spoko nie przejmuj się , ja też jak pierwszy raz kupiłem x'a to patrzyłem wszędzie sprawdzałem , bo miałem wtedy akurat 2 płyty na 2 gry i bałem się coś zwalić :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum