1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywanie gry

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Hawx, Lipiec 12, 2012.

1. Hawx

Hawx Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    witam,od razu mówie ,że jestem w to zielony. mam konsole premium tylko nwm z jaka przerobka ,chodza taklie gry jak.cod mw 2,nfs hp,fifa 11,dirt 3,dantes inferno i rozne takie nie najnowsze,napewno nie jest to ani lt 2.0 ani lt 3.0. pobralem ostatnio gre turok z 2008 roku,po sciagnieciu byly 2 pliki iso oraz dvd. i mam co do tego pare pytan.
    1.czy ta gra mi pojdzie na mojej przerobce? i czy bede musial cos zmieniac w imgburnie?paczowac czy cos?
    2. plik dvd wazy 1kb ,czy napewno go mam nagrac?
    3.czy zawsze trzeba sprawdzac plik iso abgx?
    4.czy jest mozliwosc nagrywanie gry napedem przenosnym? tzn,ma ona funkcje dvd+rdl ,ale czy komus sie udalo nagrac?
    sory,ze tak nieudolnie napisane,ale pisze na szbyko. pozdrawiam Hawx :D

2. Lotnik421 Xbox One

3. -=SETH=-

-=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    مصر