1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

nagrywanie na lt.2.0 ihasem

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Meridius7, Grudzień 30, 2012.

1. Meridius7

Meridius7 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam chciałbym się zapytać o nagrywanie gier na lt.2.0, wiem że jest pełno artykułów ale jestem kompletnie zielony w tych sprawach otóż:

Ściągnąłem sobie Far Cry 3 (xgd3) (- ! Far Cry 3 PL (2012) XBOX 360 - azazelangel2000 - Chomikuj.pl)

Chcę nagrać tę grę na lt. 2.0, posiadam nagrywarkę iHAS124-19 B chyba z wgranym burner max jak to sprawdzić czy mam w grane ten burner max? nagrywarka kupiona stąd LITE-ON iHAS124-19 B XBOX BURNER MAX XDG3 GW24M FV (2900507660) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Chiałbym żeby ktoś mi wytumaczył jak to nagrać i chyba mam cichą aktualkę

2. Lotnik421 Xbox One

3. TigraTeam

TigraTeam Banned

Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
    w dziale iso ma poradnik dogrywasz topologie pod 2.0 i nagrywasz burner max masz wgrany pod verby,nie dali Ci poradnika??

4. wafel23

wafel23 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    163
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    GreenBeach
  5. yago13

yago13 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Odp: nagrywanie na lt.2.0 ihasem