1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

nagrywanie xgd3

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez adrian04, Sierpień 13, 2013.

1. adrian04

adrian04 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, Mam pewne wątpliwości co do nagrywania gier. Chodzi głównie o to, że kiedyś się w to bawiłem znaczy jak jeszcze bylo xgd2, przez Clone CD, teraz jestem zielony, czytam że jest jakiś sposób nagrywania przez zwykłą nagrywake, Co to zabezpieczenie Civ.? Czy ten program wystarczy : BurnerMax Payload Tool v0.15 ? Czy obejdzie się bez tej nagrywarki IHas ? :) z Góry dziękuję.

2. Lotnik421 Xbox One

3. artuuro

artuuro Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    obejdzie się bez nagrywarki ihas, gry z gdx3 przepuszczasz przez abgx'a, następnie w burnimg wybierasz plik .dvd który został stwozony przez abgx i wypalasz metodą truncate( nagrywa sie do 97%, te 3% są pustymi, niepotrzebnymi danymi), jedynie gry posiadające zabezpieczenie CIV ( chyba są tylko 2 gry, aczkolwiek baaaardzo mało) muszą być nagrane w 100% (do tego przyda sie nagrywarka i has). Myśle śe pomogłem, jeśli tak możesz kliknąć przydatne ;D

odpowiednią konfiguracje abgxa, imgburna oraz poradnik jak dobrze wypalić gry znajdziesz na forum.

Alert -=SETH=- //Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edytuj.

1 osoba to lubi.
  4. adrian04

adrian04 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0