1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywarka do gier

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez hmati, Kwiecień 27, 2014.

1. hmati

hmati Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Nagrywarka SATA LITEON iHAS124 x24 CZARNA Wwa (4162216515) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Co sadzicie o takiej nagrywarce . Tzn czy nagra mi gierki na xbox 360 xgd3 lt 3.0 itp itd ?
    Jestem zielony w tych tematach wiec proszę o pomoc

2. Lotnik421 Xbox One

3. Samurai

Samurai Xbox One Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Lubin
    Jeżeli już to polecałbym IHAS'a 124D lub 124B gdzie ta pierwsza jest tańsza i robi teoretycznie tą samą robotę co ta druga lecz ta druga jest droższa prawie o połowe i jedyną różnicą jest to że do IHAS'a 124D należy używać programu który zwiększa objętość płyty tak aby mieściła się ona cała (bez tego nagrywamy płytę w 98% czytaj mogą wystąpić błędy tym spowodowane ale nie muszą) a w tej drugiej instalujemy specjalny firmware do nagrywarki i nie trzeba się martwić o programy :) Mam nadzieję że pomogłem :)

4. MegatonPL

MegatonPL Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    iHAS 124 rev. EU robi to samo... Cena 65 zł

5. bld

bld XBOX MANIAK Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    475
    Punkty za osiągnięcia:
    83