1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywarka ihas

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez moras9992, Kwiecień 11, 2013.

1. moras9992

moras9992 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam . Odrazu mówie że jestem zielony troszeczke w tych sprawch.
    Chciałbym zakupić nagrywarkę IHAS 124 B wgrany BURNER MAX +przejsciowka laptop koszt 140 zł .
    Mam xboxa prawdopodobnie lt 3.0 dokładnie nie wiem bo kupiłem od koleżki który też nie wie ;/ ale była przerabiana z pół roku temu i jak ostatnio nagrywałem Tomb Raidera to przepuszczałem przez abgx i działało czyli wychodziło by na to ze L.T 3.0.

Mma pytanie odnośnie tej nagrywarki , jeżeli zakupię takową nagrywarke to każdą jedna gre jaką śćiągne i nagram będzie śmigac xgd2 jak i xgd 3?? tutaj link do tej nagrywarki--->>> IHAS 124 B wgrany BURNER MAX +przejsciowka laptop (3134661475) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Remix27

Remix27 Banned

Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nie Pamietam
    Jak pol to masz lt 3 . Bedziesz nagrywac na verbatim?

4. moras9992

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Tak płyty tylko verbatim

słyszałem też o jakimś tricku mp3 ale nie moge nigdzie znaleźć naprawd e pożadnego wytłumacznie o co dokładnie chodzi