1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Nagrywarka.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez FigomanTV, Styczeń 15, 2013.

1. FigomanTV

FigomanTV Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wybaczcie że ostatnimi czasy zamęczam to forum pytaniami, lecz to nie daje mi spokoju. Czy do wypalania gier potrzebna jest jakaś specjalna nagrywarka? Jestem zielony w tych sprawach więc od razu poproszę o wytłumaczenie jak to sprawdzić i czy bez specjalnej nagrywarki jestem w stanie wypalać gry na płyty?:apathy:

2. Lotnik421 Xbox One

3. arekkobylo

arekkobylo Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zabrze
    Jak chcesz grać na live to musisz mieć nagrywarkę ihas aby gra nagrała się w kopi 1:1
    Jeżeli nie masz ihasa to możesz nagrywać gry na zwykłej nagrywarce ale licz się z tym że taka kopia jest bardziej ryzykowna pod kątem gry online.
    Grę nagraną ihasem możesz zainstalować na dysk zaś nagraną zwykłą nie można zainstalować.

4. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Odp: Nagrywarka.