1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Najgorszy port w historii? Nie kupujcie Lichdom: Battlemage w wersji na PlayStation 4 i Xbox One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 22, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Lichdom: Battlemage zadebiutowało na komputerach osobistych w 2014 roku i gra zebrała mieszane uczucia. Możemy mieć jednak pewność, że edycja na konsole nie może nawet marzyć o kilku pozytywnych słowach, ponieważ tytuł działa fatalnie.

    Digital Foundry wzięło na warsztat konsolowe wydanie Lichdom: Battlemage i specjaliści jeszcze nigdy w historii swojej działalności nie testowali tak niedopracowanej pozycji. Gra działa gorzej od Broforce, The Last Tinker: City of Colors, Assassin's Creed: Unity, a nawet Śródziemie: Cień Mordoru na PlayStation 3.

    W przypadku edycji na PlayStation 4 obraz jest zazwyczaj wyświetlany w około 10-15 klatkach na sekundę i oczywiście nie lepiej jest na Xboksa One. Pracownicy wewnętrznego studia Eurogamera z trudem sprawdzali pozycję, ponieważ gra działa koszmarnie. Na domiar złego autorzy nie zajęli się sprawą ekranów wczytywania i te potrafią trwać od 2 do 3 minut… Ciekawostką jest również problem z ciemniejszym obrazem w edycji na konsolę Microsoftu.

    Jeśli w najbliższym czasie chcieliście się wcielić w maga i eliminować nadciągające zło, to powinniście dość poważnie zastanowić się, czy warto wydawać gotówkę na konsolowe wydanie. Poniżej możecie zobaczyć piękny spektakl klatek…



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. gregoryfx

    gregoryfx Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    257
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Brzegi / Kielce
    No co nie wiecie? Przecież ta gra na konsole wyszła z dodatkowym trybem "Bulet Time" - zapożyczonym z serii Max Payne. To jest bardzo innowacyjny tryb i tylko konsole X One i PS4, obsługują. Przez ten tryb m.in mamy więcej czasu na wykonanie kombosa! Serio, wypas Wam powiem.
     
  4. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12087
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Autorzy wytlumaczyli to tak, dzięki zastosowaniu technologii zmniejszenia ilosci klatek. Gracz czuje jakby byl naprawdę w grze, udalo sie także wydluzyc czas gry o ponad 100 godzin! Rewelacja

    Wysłane z mojego Honor 7.
     
  5. Kil3r

    Kil3r Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2015
    Posty:
    78
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Dąbrowa Górnicza
    a ja pamietam w Two Worlds 2 na ps3 tez byl pokaz slajdow na poczatku gry i potem tez chodzilo po 20fps i obcieta grafika
     
  6. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    He, he to najlepiej niech zrobią 5 klatek na sekundę to wtedy czas gry wydłuży się do 1000 godzin ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum