Wszechobecna i agresywna kampania reklamowa Activision przyniosła sukces. Najnowsza odsłona „Call of Duty” podbiła rynek gier wideo. Na konsoli Microsoftu, „Modern Warfare 2” znalazła więcej nabywców niż na PlayStation 3.
1. Call of Duty: Modern Warfare 2 (Activision) - 8,752,753
2. Halo 3: ODST (Microsoft) - 4,442,801
Kolejna odsłona sztandarowej serii Microsoftu. Mimo, że gra otrzymała raczej przeciętne recenzje i tak rozeszła się jak ciepłe bułeczki.
3. Assassin's Creed 2 (Ubisoft) - 2,973,991
„Assassin’s Creed 2” rewolucji nie przyniósł choć na dobrą sprawę to zupełnie inna gra niż pierwsza część. Lepsza, ładniejsza, szybsza, ciekawsza, rozleglejsza, przygotowana z większą dbałością o szczegóły.
4. Resident Evil 5 (Capcom) - 2,543,502
5. Left 4 Dead 2 (Valve) - 2,443,184
6. Forza Motorsport 3 (Microsoft) - 2,231,945
7. FIFA 10 - (EA Sports) - 2,160,108
8. Madden NFL 10 (EA Sports) - 2,130,490
9. Call of Duty: World at War (Activision) - 2,014,439
10. UFC 2009 Undisputed (THQ) - 1,781,520
Źródło: http://gry.onet.pl/28061,1594260,2,artykul.html
1. Call of Duty: Modern Warfare 2 (Activision) - 8,752,753
2. Halo 3: ODST (Microsoft) - 4,442,801
Kolejna odsłona sztandarowej serii Microsoftu. Mimo, że gra otrzymała raczej przeciętne recenzje i tak rozeszła się jak ciepłe bułeczki.
3. Assassin's Creed 2 (Ubisoft) - 2,973,991
„Assassin’s Creed 2” rewolucji nie przyniósł choć na dobrą sprawę to zupełnie inna gra niż pierwsza część. Lepsza, ładniejsza, szybsza, ciekawsza, rozleglejsza, przygotowana z większą dbałością o szczegóły.
4. Resident Evil 5 (Capcom) - 2,543,502
5. Left 4 Dead 2 (Valve) - 2,443,184
6. Forza Motorsport 3 (Microsoft) - 2,231,945
7. FIFA 10 - (EA Sports) - 2,160,108
8. Madden NFL 10 (EA Sports) - 2,130,490
9. Call of Duty: World at War (Activision) - 2,014,439
10. UFC 2009 Undisputed (THQ) - 1,781,520
Źródło: http://gry.onet.pl/28061,1594260,2,artykul.html