1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Najnowsza poprawka do Destiny nie pozwala na łatwe ukończenie The Vault of Glass

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 14, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Takie gry jak Destiny wymagają ciągłej opieki i balansowania rozgrywki. Gracze są bezlitośni i odnajdą każdą możliwość oszukania mechaniki, czy wykorzystania luk. Ponieważ istniał sposób na dość łatwą przeprawę z ostatnim bossem pierwszego raidu w Destiny, deweloper postanowił to naprawić. Wprowadzono też szereg innych usprawnień.
    Poprawek jest całkiem sporo i dotyczą one różnych aspektów gry. Nerfa dostała między innymi najmocniejsza broń w grze. Bungie zlikwidowało też kolejną" jaskinię skarbów", czyli miejscówkę pozwalającą na szybkie zdobycie dużej ilości przedmiotów. Tym razem chodzi o tę w lokacji Rocket yard.


    Klasy:
    • Titan
    • Unbreakable: Naprawiono błąd, który powodował, że perk dawał więcej zwinności niż miał dawać
    • Warlock
    • Brimstone: Perk może być teraz aktywowany gdy gracz znajduje się w powietrzu.




    Bronie:

    Ogólnie
    – Naprawiono błędy pojawiające się przy szybkiej zmianie broni.
    Auto Rifles
    – Bazowe obrażenia zredukowane o 2 %
    – Zredukowany bonus za trafienie w głowę z 1,50 na 1,25
    – Stabilność zmniejszona od 4% do 17 % (w zależności od wartości statystyk)
    Hand Cannons
    – Podniesiono celność, gdy jesteśmy w powietrzu
    Scout Rifles
    – Bazowe obrażenia podniesione o 6%
    – Obrażenie przeciwko graczom podniesione od 6% do 25% (w zależności od poziomu)
    – Poprawiono namierzanie celu i poddano zmianie odrzut broni
    Shotguns
    – Zmniejszono bazowe obrażenia na maksymalnym dystansie o 20%
    – Shot Package - perk ma teraz zdecydowanie szersze pole rażenia
    – The Rangefinder and Shot Package - perki się teraz wykluczają

    Bronie egzotyczne:
    • Vex Mythoclast
    • Bazowe obrażenie zredukowane o 34%
    • Podniesiono bonus za strzał w głowę z 1,25 do 1,50
    • Pocket Infinity
    • Enhanced Battery - Perk został teraz zastąpiony Speed Reload perkiem


    Perki:

    • Metal Detector: Naprawiono błąd, który nie dostarczał dodatkowej amunicji
    • Lightweight: Naprawiono błąd, który dawał dodatkową zręczność, nawet gdy broń była schowana.



    Aktywności:

    • Strikes
    • Nagrody Engram z tych aktywności pojawią się w podsumowaniu po misji
    • Raid – Vault of Glass
    • Walka z Templarem
    • Siedzenie na kolumnach snajperskich nie będzie już teraz bezpieczne
    • Relic jest teraz usuwany i respawnuje się gdy jego posiadacz opuści strefę rozgrywki


    Miejsca:

    • The Fallen wycofali się ze swojej lokacji w Rocket Yard, by przedyskutować nowy plan przejęcia

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Kurde. Destiny robi się coraz trudniejsze a i tak łatwe nie jest.
     
Wczytywanie...

Poleć forum