Największy potwór w Wiedźminie 3 jest większy niż dwa gryfy - twórca odpowiada na pytania

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Tak przynajmniej twierdzi jeden z głównych projektantów gry, który zdecydował się odpowiedzieć na pytania fanów zamieszczone na oficjalnym forum gry.

Wraz z kolejnym wiedźmińskim Q&A, w którym tym razem uczestniczył projektant gry – Damien Monnier, użytkownicy oficjalnego forum gry wyciągnęli z twórcy sporo ciekawych informacji na temat rozgrywki w Dzikim Gonie.

Jak się okazuje największa bestia, z jaką będzie musiał się zmierzyć Geralt z Rivii jest ponad dwa razy większa od gryfa prezentowanego na wszystkich materiałach promocyjnych. Damien tłumaczy również dlaczego nie podano dotąd żadnej konkretnej liczby określającej rozmiar świata gry. Według niego na całość obszaru składa się zarówno ląd, okalające go wody, jak i pomniejsze wysepki i bardzo trudno jest precyzyjnie wyliczyć jego wielkość. Najbardziej konkretna odpowiedź jaka przychodzi mu do głowy to „ku***sko duży”.

Ciekawie prezentuje się kwestia związków w trzecim Wiedźminie. Jeżeli wejdziemy w relacje z jedną osobą, to możemy bezpowrotnie zamknąć sobie ścieżkę romansu z kimś innym. Zupełnie jak w życiu.

Bardzo wiele dowiedzieliśmy się także w kwestii NPC-ów. Geralt nie będzie mógł urządzić masakry i zabijać postronnych, bo było by to zbyt trudne do zaprogramowania w grze. Napotkane po drodze, losowe grupki przeciwników będą się odradzać po określonym czasie. Zwykle są to 2 dni czasu gry. Nie oznacza to jednak, że napotkamy ich dokładnie w tym samym punkcie. Świat w Dzikim Gonie żyje i wrogowie również przemieszczają się po okolicy.

Po więcej informacji (pytań jest dosłownie kilkadziesiąt) zajrzyjcie do odpowiedniego wątku na oficjalnym forum gry.

 

Do góry Bottom