1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Napęd benq i GTA V pod LT 2.0. Proszę o poradę

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez switelolo124, Październik 26, 2013.

1. switelolo124

switelolo124 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Łagów
    Witam forumowiczów, z góry mówię że jestem zielony w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość.
    Już wyjaśniam w czym problem.
    Posiadam nagrywarkę Benq dvd8900 (tu jest jakis opis troszke dokładniejszy) Lite-on DVD8900 Black 16x DL DVD +/-R/RW RAM oem (badged Philips/BenQ Corp.) (DVD8900) buy at PCUpgrade.co.uk
    Jestem w trakcie ściągania GTA V pod LT 2.0 ponieważ owe lt mam w konsoli (Grand Theft Auto V [RegionFreePL] (XGD3) (LT+ 2.0) - TnT ******* - Darmowy Polski katalog torrentów)
    Problem w tym że czytając temat: http://xboxforum.pl/dla-swiezakow-79/tutorial-nagrywanie-gier-pod-ixtreme-lite-touch-2-0-a-134487/
    nie ogarnąłem tego do końca.
    Wiec, czy to gta co ściągam muszę puszczać przez to całe agbx360? I czy do wypalenia tego potrzebuje napędu z tym iHAS ?
    Proszę o jakieś proste wyjaśnienie.
    Z góry dziękuję

ps. Xbox premium z 2009r, wymieniany napęd na Hitachi. Dashboard nie znany, sprawdzę potem to dopisze ale jest to ostatni przed wyjściem tego na konsolę slim.