1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Napęd Samsunga, spoofnięty na Liteona.

Temat na forum 'LT' rozpoczęty przez Szumotal71, Listopad 29, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Szumotal71

Szumotal71 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Wrocław
    Cześć. Ostatnio znajomy zgłosił się do mnie, abym przerobił mu konsolę. Od razu zaznaczam, że jestem kompletnym amatorem i przerabiam konsolę w domowym zaciszu. Jednak problem pojawia się gdzie indziej - nie przerabiałem jeszcze spoofniętych napędów i tutaj pojawia się moja prośba/pytanie. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć po kolei, bądź podesłać jakieś linki, jak takie napędy powinno się przerabiać? Chce wgrać mu lt+ 2.0, jednak nie wiem, jak się do tego zabrać. Trzeba przywrócić oryginalny soft do napędu i dopiero później wgrać najnowszy soft, jednak - jak to zrobić? Gdyby ktoś z zaawansowanych użytkowników mógłby mi to wytłumaczyć, będę dozgonnie wdzięczny.

2. Lotnik421 Xbox One

3. bgszef!

bgszef! Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    w Miescie
    Musi kupic liteona, bo aktualizacja nie przejdzie. Bez tego nic nie zrobisz

4. Szumotal71

Szumotal71 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Wrocław
    Dzięki za szybką odpowiedź.

5. krycha0711

krycha0711 Banned Świeżak

Polubienia:
    1