1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Napędzający The Division silnik Snowdrop to nowa jakość dewelopingu

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 9, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Krótka pokazówka technologii Snowdrop na VGX wystarczyła, żeby oczy growego świata ponownie zwróciły się w kierunku Ubisoft Massive i Tom Clancy's The Division. Silnik oferuje nową jakość w każdym aspekcie - od procesu dewelopingu począwszy.

    Samo Massive wbrew mylącej nazwie nie jest ogromnym studiem, co wymogło opracowanie efektywnych i elastycznych narzędzi. Twórcy przenoszą nacisk na bardziej pomysłowe niż wymagające zasobów ludzkich realizowanie zamierzonych celów.

    Głównym wyznacznikiem przy budowie Snowdrop było przyśpieszenie dewelopingu:

    Przecierające szlak dla Snowdrop The Division już teraz masakruje gałki oczne grafiką, liczonym w czasie rzeczywistym oświetleniem i dynamicznym systemem zniszczeń. Ciekawe co te cudeńko pokaże za 3-4 lata?​


     
Wczytywanie...

Poleć forum