1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Narzędzia moderskie do Fallout 4 zadebiutują na początku 2016 roku

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 17, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28889
    Polubienia:
    3412
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    W listopadzie wielu naszych czytelników wsiąknie w piękny, postapokaliptyczny świat w Fallout 4. Twórcy postanowili wypowiedzieć się na temat narzędzi do tworzenia modyfikacji, które zadebiutują dopiero w przyszłym roku.

    Producent wykonawczy Fallout 4 – Todd Howard – wyjaśnił, że narzędzia do przygotowywania modów zadebiutują na początku 2016 roku.

    Nikogo nie powinna dziwić ta sytuacja... Twórcy w listopadzie pozwolą nam zwiedzać wielki świat i dopiero po poznaniu wszystkich uroków pozycji, otrzymamy możliwość kreowania nowej zawartości.

    Przedstawiciel amerykańskiego studia wyjaśnił, że narzędzia są podobne do tych od Skyrim – otrzymamy ogromne możliwości, dzięki którym stworzymy wiele ciekawych dodatków.

    Warto jednak zauważyć, że nadal nie wiemy, jakie funkcje trafią na Xboksa One i PlayStation 4. Howard zaznaczył, że konsola Microsoftu otrzyma mody wraz z komputerami osobistymi (początek 2016 roku), ale studio nadal nie wchodzi w szczegóły aplikacji.

    Redakcja GameSpotu domniema, że Bethesda umożliwi nam odtwarzanie wszystkich przygotowanych plików na PC-tach, ale na samych konsolach funkcje będą bardzo ograniczone.



     
Wczytywanie...

Poleć forum