1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

nasze hobby

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Maniak123, Listopad 6, 2011.

1. Maniak123

Maniak123 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Witam.Chcialem sie zapytac jak dlugo gracie i jak zaczela sie wasza przygoda z grami i jakie mieliscie platformy do grania?.Ja gram od 7 roku zycia,teraz mam 28 lat.Grami zarazil mnie kuzyn majacy w 1990 roku commodore 64.Po kilku latach kupilem sobie pegazusa i amige 600 i pamietne gry Cannon fodder,sensible soccer,super frog,crazy cars,franko,jaguar,lotus itd.Potem ujrzalem playstation 1,ale nie bylo stac mnie na nie i chodzilem grac na konsoli do pobliskiego saloonu z konsolami,placilem 5 zl za godz grania,skonczylem tam resident evil 2.Nastepna gra do giercowania byl Dreamcast,pamietam takie hity jak Crazy taxi,Shenmue 1 i 2,iilbleed,head hunter,nba 2k2,nhl 2k2,Resident evil code veronica,Rayman,Sonic.Nastepnie kupilem playstation 2 i pc,na kompie gralem z kumplami przez siec w Counter strike a na playstaion 2 pamietam doskonale dwie czesci Good of war,metal gear solid,Sly Cooper,Ratchet and clank,Jaj and daxter,Gta vice city itd.Teraz mam x360 i mysle o zakupie playstation 3 dla serii Uncharted,Infamous,Heavenly sword,Heavy rain itd.Ciesze sie ze jestem graczem,znam gry od podszewki,dorastalem z nimi i widze jak sie zmienia nasze hobby oczywiscie na lepsze.Pamietam jeszcze ere autom