1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Natywne rozdzielczości gier

Temat na forum 'Artykuły' rozpoczęty przez Shadowriver, Wrzesień 10, 2009.

  1. Shadowriver

    Shadowriver Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 28, 2009
    Posty:
    232
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Dużo osób na tym forum twierdzi że dużo gier na xbox działa w natywnym 1080p (Szczególnie śmiesznie to brzmi gdy porównują GTAVI twierdząc że X ma 1080p, a PS3 640p), nadszedł czas rozjaśnić im głowy.

    Jak mówiłem nie jeden raz tutaj, natywne 1080p to naprawdę rzadkością tej generacji w obydwu konsolach, to że telewizor chodzi w trybie 1080p to nie znacz że widzimy obraz 1080p, a MS i Sony oboje wypisują głupoty na pudełkach i za chwile się o tym przekonacie.

    Ostatnio śledzę potyczki fanboyów na GameSpot i YouTube, zauważyłem że panowie z GameSpot posługują się ciekawym linkiem :p

    List of Rendering Resolutions + basics on hardware scaling, MSAA, framebuffers - Beyond3D Forum

    Jest to link do forum Beyond3D, zrzeszająca maniaków na punkcie GPU i tych spraw. Otóż u nich w dziale konsol głównym zajęciem jest obliczanie natywnych rozdzielczości gier. Opracowali oni metodę liczenia po przez liczenie schodków i ich długości w pikselach na prostych długich krawędziach, oto przykład z Halo 3:

    http://upsilandre.free.fr/images/Halo3nativeresocontext.jpg
    http://upsilandre.free.fr/images/Halo3nativereso.jpg

    Tak panowie, Halo chodzi natywne w 640p, GTAVI on PS3 anyone? :>

    W linku prócz informacji o AA i innych technikali znajduje się lista rozdzielczości gier które zbadali, oto ona:

    50 Cent = 1280x720 (no AA)
    Afro Samurai = 1280x720 (4xAA)
    Alone in the Dark = 1040x600 (2xAA)
    Army of Two = 1280x720 (2xAA)
    Assassin's Creed = 1280x720 (2xAA)
    Banjo Kazooie: Nuts and Bolts = 1280x720 (2xAA)
    Batman: Arkham Asylum = 1280x720 (2xAA)
    Battle Fantasia = 1280x720 (no AA, ustawialny filtr rozmazania)
    Battlefield: Bad Company = 1280x720 (no AA)
    Beijing 2008 = 1280x720 (2xAA)
    Beowulf = 1280x720 (4xAA)
    Bionic Commando = 1120x640 (no AA)
    Bioshock = 1280x720 (no AA)
    Burnout: Paradise = 1280x720 (2xAA)
    Call of Duty 3 (screenshot) = 1040x624 (2xAA)
    Call of Duty 4 = 1024x600 (2xAA)
    Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)
    Cars Mater-National = 1280x720 (4xAA)
    Club, The = 1280x720 (4xAA)
    Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280x720 (no AA, filtr rozmazania)
    Conan = 1024x576 (no AA)
    Condemned 2 = 1280x720 (2xAA)
    Conflict: Denied Ops = 1280x720p (2xAA)
    Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1280x720 (4xAA)
    Crash Time = 1280x720 (2xAA)
    Darkness, The = 1280x720 (4xAA)
    Dark Sector = 1280x720 (no AA)
    Dead or Alive 4 = 1280x720 (2xAA)
    Dead Rising = 1280x720 ( do 4xAA zależnie od FPSów)
    Dead Space = 1280x720 (no AA)
    Devil May Cry 4 = 1280x720 (2xAA)
    Don King Prizefighter = 1024x630 (2xAA)
    Elder Scrolls IV: Oblivion = 1024x600 (2xAA) - To samo z GOTY Edition!
    Fallout 3 = 1280x720 (4xAA, częściowo)
    Far Cry 2 = 1280x696 (2xAA, centered on 720p window)
    F.E.A.R. = 1280x720 (2xAA)
    F.E.A.R. 2 = 1280x720 (4xAA)
    Fable II = 1120x720 (Filtr zamazania, 2xMSAA)
    FaceBreaker = 1280x720 (4xAA)
    Fifa 2006 (demo) = 1024x576 (2xAA)
    Fifa 2007 (demo) = 1200x675 (no AA)
    Fifa Street 3 = 1920x1080 (4xAA)
    Fracture = 1280x720 (no AA)
    Forza 2 = 1280x720 (2xAA in-game, 4xAA replay i wybór samochodu)
    Gears of War = 1280x720 (HD), 960x720 (SD) (2xAA na statycznych obiektach?)
    Gears of War 2 = 1280x720 (2xAA, częściowo)
    Ghostbusters = 1280x720 (2xAA)
    Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280x720 (2xAA)
    Godfather II = 1280x720 (no AA)
    Golden Axe: Beast Rider = 1280x720 (no AA, efekt zamazania)
    Golden Compass = 1280x720 (2xAA)
    Grand Theft Auto IV = 1280x720 (2xAA)
    Guitar Hero 3 = 1280x720 (no AA)
    Guitar Hero Aerosmith = 1280x720 (no AA)
    Guitar Hero World Tour = 1280x720 (no AA)
    Halo 3 = 1152x640 (no AA)
    Halo Wars = 1280x720 (2xAA)
    Incredible Hulk = 1280x720 (Zamazanie w pełnym ekranie)
    Juiced 2: Hot Import Nights = 1280x720 (2xAA)
    Kung Fu Panda = 1280x720 (no AA)
    Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280x720 (4xAA)
    Legendary = 1280x720 (no AA)
    LEGO: Batman = 1280x720 (2xAA)
    LEGO: Indiana Jones = 1280x720 (2xAA)
    Lord of the Rings: Conquest = 1280x720 (no AA)
    Lost Planet = 1280x720 (do 4x MSAA zależnie od FPSów)
    Madden NFL '09 = 1280x720 (no AA)
    Mass Effect = 1280x720 (2xAA częściowo)
    Mercenaries 2: World in Flames = 1280x720 (no MSAA, ale zamazanie krawędzi banowane na głębi?)
    Midnight Club: Los Angeles = 1280x720 (2xAA?)
    Mirror's Edge = 1280x720 (2xAA)
    MK vs DC = 1024x576 (2xAA)
    MotoGP 2006 (screenshot) = 1280x1024
    MX vs ATV = 1280x720 (no AA)
    NBA Live '08 = 1280x720 (4xAA)
    NBA Street Home court (demo) = 1920x1080 (4xAA)
    NCAA Football 08 (demo) = 1024x600 (2xAA)
    Need For Speed: Undercover = 1280x720 (4xAA)
    NFL Tour = 1280x720 (4xAA, 60fps)
    NHL '09 = 1280x720 (4xAA)
    Ninja Bladen = 1280x720 (2xAA)
    Ninja Gaiden 2 = 1120x585 (2xAA)
    Overlord = 1280x720 (2xAA)
    Perfect Dark Zero (demo) = 1152x640 (no AA)
    Prince of Persia = 1280x720
    Pro Evolution Soccer 6 (demo) = 1024x576 (2xAA)
    Pro Evolution Soccer 2008 = 1280x720 (4xAA)
    Project Gotham Racing 3 (demo) = 1024x600 (2xAA)
    Project Gotham Racing 4 = 1280x720 (2xAA)
    Prototype = 1120x640 (2xAA)
    Quake 4 = 1280x720 (no AA)
    Quake Wars: Enemy Territory = 1280x720 (2xAA + zamazanie)
    Race Driver: GRID = 1280x720 (4xAA)
    Race Pro = 1280x720 (4xAA)
    Rainbow Six Vegas 2 = 1280x720 (2xAA)
    Red Faction: Guerrilla = 1280x720 (2xAA)
    Resident Evil 5 = 1280x720 (dynamic 0-4xAA)
    Ridge Racer 6 (demo) = 1440x810 (no AA)
    Rise of the Argonauts = 1280x720 (2xAA, nie w post processing )
    Sacred 2: Fallen Angel = 1920x1080 w każdej rozdzielczości HD (wraz z PC), 1280x960 dla obrazu4:3, 1376x768 dla 480p w panoramie (no AA)
    Saint's Row 2 = 640p (2xAA)
    SCORE International Baja 1000 = 1280x720 (4xAA)
    SEGA: Rally Revo = 1280x720 (4xAA)
    SEGA: Superstars Tennis = 1280x720 (2xAA, 30fps)
    Shadowrun = 1280x720 (2xAA) - Gamefest '07
    Silent Hill: Homecoming = 1280x720 (2xAA)
    Skate = 1280x720 (2xAA ? )
    Soldier of Fortune: Payback = 1280x720 (4xAA ?)
    Soul Calibur IV = 1365x960 (no AA, programowy downscale do 720p)
    Sonic Unleashed = 880x720 (2xAA)
    Spiderman: Web of Shadows = 1280x720 (4xAA)
    Splinter Cell Double Agent = 1280x720 (4xAA) (developer)
    Star Ocean 4 = Chodzenie:1248x702 no AA, W bitwie: 882x496 no AA
    Star Wars: The Force Unleashed = 1280x720 (no AA)
    Stormrise = 1280x720 (4xAA)
    Street Fighter IV = 1280x720 (2xAA)
    Tiger Woods PGA Tour '09 = 1280x720 (no AA)
    Tomb Raider Legend = 1024x600 (2xAA)
    Tomb Raider Underworld = 1024x576 (2xAA) - bufor głębi 1040x576
    Tom Clancy's EndWar = 1280x720 (2xAA)
    Tom Clancy's HAWX = 1280x720 (4xAA)
    Tony Hawk's Project 8 (screenshot) = 1040x585 (2xAA)
    Tony Hawk's Proving Ground = 1280x720
    Top Spin 3 = 1280x720 (2xAA)
    Turning Point: Fall of Liberty = 1280x720 (no AA)
    Turok = 1280x720 (no AA)
    UEFA Euro 2008 = 1280x720 (2xAA)
    Unreal Tournament III = 1280x720 (2xAA ala Gears...)
    Virtua Fighter 5 (demo) = 1024x1024 (4xAA)
    Virtua Tennis 3 (demo) = 1920x1080 (2xAA)
    WALL E = 1280x720 (2xAA)
    Wanted = 1120x640 (no AA)
    Wheelman = 1280x720 (2xAA)
    X-Men Origins: Wolverine = 1280x720 (2xAA)

    Gry XBL

    1942: Joint Strike = 1280x720 (4xAA)
    Bionic Commando: Rearmed = 1280x720 (no AA)
    Boogie Bunnies = 1920x1080 (4xAA)
    Commando 3 = 1280x720 (4xAA)
    Ikaruga = 540x720 (4xAA, centered on 1280x720 frame)
    Invincible Tiger = 1280x720 (4xAA, tryb klasyczny), 640x720 or 1280x360 (tryb S3D)
    Rez HD = 1280x720 (4xAA)
    Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1280x720 (4xAA)

    Dla porównania gry na PS3 (niechce mi się tłumaczyć więc chyba sobie poradzicie :p):

    50 Cent = 1280x720 (blur filter)
    Afro Samurai = 1280x720 (QAA)
    Alone in the Dark = 1120x630 (no AA)
    Army of Two = 1280x720 (no AA)
    Assassin's Creed = 1280x720 (QAA)
    Batman: Arkham Asylum = 1280x720 (no AA)
    Battle Fantasia = 1280x720 (no AA, toggable blur filter)
    Battlefield: Bad Company = 1280x720 (no AA)
    Beijing 2008 = 1024x768 (no AA)
    Beowulf = 1280x720 (no AA)
    Bionic Commando = 1120x640 (no AA)
    Bioshock = 680p (no AA, blur filter)
    Bourne Conspiracy, The (demo) = 1280x720 (no AA)
    Burnout: Paradise = 1280x720 (2xAA)
    Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
    Call of Duty 4 = 1024x600 (2x AA)
    Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)
    Cars Mater-National = 1280x720 (QAA), 1920x1080 (QAA)
    Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1024x720 (QAA)
    Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280x720 (no AA)
    Conan (demo) = 1024x576 (no AA)
    Condemned 2 = 1280x720 (no AA)
    Conflict: Denied Ops = 1280x720 (no AA) or 960x1080
    Dark Sector = 1152x640 (no AA)
    Darkness, The (demo) = 1024x576 (no AA)
    Dead Space = 1280x720 (no AA)
    Def Jam Icon (screenshot) = 1152x648 (no AA)
    Devil May Cry 4 = 1280x720 (2xAA, temporal)
    Elder Scrolls IV: Oblivion = 1280x720 (no AA)
    FaceBreaker = 1280x720 (QAA), 960x1080
    Fallout 3 = 1280x720 (no AA)
    Far Cry 2 = 1274x692 (QAA, centered on 720p window)
    Fifa Street 3 = 1920x1080 (no AA)
    Full Auto 2 (demo) = 1920x1080 (4x AA)
    Fracture = 1152x648 (no AA)
    Ghostbusters = 960x540 (QAA, pre-patch), 1024x576 (2xAA, post-patch)
    Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280x720
    Godfather II = 1200x720 (blur filter)
    Golden Axe: Beast Rider = 1280x720 (no AA, blur filter)
    Golden Compass = 1280x720 (no AA)
    Grand Theft Auto IV = 1152x640 (no AA)
    GT5 Prologue (demo) = 1080p mode is 1280x1080 (2xAA) in-game while the garage/pit/showrooms are 1920x1080 with no AA. 720p mode is 1280x720 (4xAA)
    Guitar Hero 3 = 1040x585 (no AA)
    Guitar Hero Aerosmith = 1040x585 (no AA)
    Guitar Hero World Tour = 1040x585 (no AA)
    Haze (demo) = 1024x576 (2xAA)
    Heavenly Sword = 1280x720 (4xAA)
    Incredible Hulk = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
    Jericho (demo) = 996x560 (2x AA)
    Juiced 2: Hot Import Nights = 1280x720 (QAA)
    Kung Fu Panda = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
    Lair = 800x1080 (2xAA) - AA buffers are merged to produce 1600x1080 for further scaling
    Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280x720 (no AA)
    Legendary = 1280x720 (no AA)
    LEGO: Batman = 1280x720 (no AA, slight blur filter)
    LEGO: Indiana Jones = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
    Lord of the Rings: Conquest = 640p (no AA)
    Lost Planet = 1280x720 (temporal 2xAA)
    Madden NFL '09 = 1280x720 (no AA)
    Marvel: Ultimate Alliance (screenshot) = 1920x1080 (no AA)
    Mercenaries 2: World in Flames = 1280x720 (no AA)
    Metal Gear Online = 1024x768 (2xAA, temporal)
    Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot = 1024x768 (2xAA, temporal)
    Midnight Club: Los Angeles = 960x720 (QAA)
    Mirror's Edge = 1280x720 (no AA)
    MK vs DC = 1024x576 (QAA)
    MLB08: The Show = 1280x720 (2xAA) - The rendering window is adjustable down to 576p without upscaling to 720p i.e. the frame has black borders
    MLB09: The Show = 1280x720 (2xAA) or 1920x1080 (no AA)
    Motorstorm = 1280x720 (2xAA)
    MX vs ATV (demo) = 1024x576 (no AA)
    NBA07 (demo) = 1920x1080 (no AA)
    NBA08 (demo) = 1920x1080 (no AA)
    NBA Live '08 = 1280x720 (no AA)
    NBA Street Home court (screenshot) = 1920x1080 (no AA)
    Need For Speed: Undercover = 1280x720 (QAA)
    NFL Tour = 1280x720 (no AA, poor framerate)
    NHL '09 = 1280x720 (4xAA)
    Ninja Gaiden: Sigma = 1280x720 (has weird scaling to support 1080p)
    Overlord = 1280x720 (no AA)
    Pirates des Caraibes (screenshot) = 768x1080 (no AA)
    960x720 en mode 720p
    Prince of Persia = 1280x720
    Pro Evolution Soccer 2008 = 1280x720 (QAA)
    Prototype = 1120x640 (QAA)
    Quake Wars: Enemy Territory = 1280x720 (no AA)
    Race Driver: GRID = 1280x720 (2xAA)
    Rainbow Six Vegas 2 = 1280x720 (2xAA)
    Ratchet & Clank: Tools of Destruction = 1280x704 (2xAA, centered on 720p output)
    Red Faction: Guerrilla = 1280x720 (no AA)
    Resident Evil 5 = 1280x720 (dynamic 0-QAA)
    Resistance: Fall of Man = 1280x720 (QAA)
    Resistance 2 = 1280x720 (2xAA - GDC09 slides)
    Ridge Racer 7 (demo) = 1920x1080 (no AA)
    Rise of the Argonauts = 1280x720 (no AA)
    Ryu Ga Gotoku 3 = 1024x768 (no AA)
    Sacred 2: Fallen Angel = 1280x720 when sub-HD output selected, 1920x1080 for any HD output (no AA)
    Saint's Row 2 = 640p (QAA)
    SCORE International Baja 1000 = 1280x720 (no AA)
    SEGA: Rally Revo = 1280x720 (4xAA, alpha blend)
    SEGA: Superstars Tennis = 1280x720 (QAA, 30fps)
    Silent Hill: Homecoming = 1024x576 (no AA)
    Skate = 1280x720 (no AA)
    Soldier of Fortune: Payback = 1280x720 (no AA)
    Sonic Unleashed = 880x720 (blur filter)
    Soul Calibur IV = 1280x720 (no AA), 1280x576 in 1080p mode
    Spiderman: Web of Shadows = 1280x720 (no AA)
    Street Fighter IV = 1280x720 (no AA), 630p in up-close character view?
    Star Wars: The Force Unleashed = 1280x720 (no AA)
    Stormrise = 1280x720 (2xAA)
    Supercar Challenge = 960x1080 (no AA)
    Tiger Woods PGA Tour '09 = 1280x720 (no AA)
    Tomb Raider: Underworld = 1280x720 (QAA)
    Tom Clancy's EndWar = 1280x720 (2xAA)
    Tom Clancy's HAWX = 1280x720 (no AA, horizontal blur)
    Tony Hawk's Project 8 = 1280x720
    Tony Hawk's Proving Ground (demo) = 1024x576 (no AA)
    Top Spin 3 = 1280x720 (QAA)
    Transformers (screenshot) = 960x1080 (no AA)
    Turning Point: Fall of Liberty = 1280x720 (no AA)
    Turok = 1280x720 (no AA)
    UEFA Euro 2008 = 1280x720 (no AA)
    Uncharted: Drake's Fortune = 1280x720 (2xAA)
    Unreal Tournament III = 1280x720 (no AA)
    Viking: Battle for Asgard = 960x720 (2xAA) - AA buffers are merged to a 1920x720 framebuffer, which is then downscaled to 1280x720
    Virtua Fighter 5 (screenshot) = 1024x1024 (no AA)
    1024x768 en mode 1080p
    Virtua Tennis 3 (demo) = 1920x1080 (2x AA)
    WWE 08 (screenshot) = ? 640x720 ? (2x AA) - les edges ont l'aparence du 1280x720 mais d'apres certain artefact il semble que ce soit le resultat de la fusion de 2 buffers MSAA 640x720
    translation StefanS: "The edges give the impression of being 1280x720p, but because of a certain artifact it seems that it is the result of the fusion of 2 MSAA buffers of resolution 640x720"
    WALL E = 1280x720 (no AA)
    Wanted = 1120x640 (no AA)
    Wheelman = 1280x720 (no AA)
    World Series Of Poker 2008 = 1920x1080 (2xAA)
    X-Men Origins: Wolverine = 1280x720 (no AA)


    Gry PSN

    1942: Joint Strike = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
    Blast Factor = 1920x1080 (no AA)
    Bionic Commando: Rearmed = 1280x720 (no AA)
    Calling All Cars (screenshot) = 1920x1080 (4x AA)
    Commando 3 = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
    Echochrome = 1920x1080 (2xAA)
    Elefunk = 1920x1080 (4xAA)
    Forbidden Siren = 1024x512 (4xAA)
    Go Puzzle = 1920x1080
    GTHD = 1440x1080 (no AA) - Vehicle selection is rendered at 1920x1080
    High Velocity Bowling = 1920x1080 (no AA)
    Locoroco Cocoreccho = 1920x1080 (2x AA)
    Mainichi Issyo = 1440x1080 (4xAA)
    Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080
    Rocketmen = 1920x1080 (2xAA)
    Rub'a'dub = 1600x1080 (no AA)
    Snakeball = 1280x1080 (no AA)
    Stardust HD = 1280x1080 (no AA)
    Sudoku = 1920x1080
    Super Rub-a-Dub = 1600x1080
    Tekken 5 Dark Resurrection (screenshot) = 1920x1080 (no AA), not always?
    Warhawk = 1280x720 (4xAA)
    Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280x1080 to 1920x1080)
    Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920x1080 (2xAA)

    Więc jak widzice xbox jest lepszy w sparwach AA i rozdzielczości.... ale natywne 1080p to rzadkość, więc prosze nie gadajcie głupot w newsach 360 vs PS3, bo będe wam pokazywał tą listę o.o
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. khad

    khad Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    No tak, ale zauważ że na pudełkach na PS3 piszą prawdę, na pudełkach X360 piszą 1080p i nie ma wzmianki, że to upscalling. Dla mnie to trochę robienie ludzi w balona, chociaż gołym okiem w sumie ciężko to ocenić. Taki Alan Wake wyglądał lepiej w marnej rozdziałce niż wiele gier w lepszych rozdzielczościach. Tak czy owak dla niektórych hasło 1080p jest jak religia i chyba na tym bazują. A lista pokaźna, na pewno rozwieje wątpliwości.
     
  4. Sobek000

    Sobek000 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 24, 2011
    Posty:
    30
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    z listy w pierwszym poście 5 gier na xboxa jest w prawdziwym full hd ;)
     
  5. Frezer

    Frezer Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2011
    Posty:
    188
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    rozdzielczość HD dla telewizora to minimum 720p jeżeli jest mniejsza oznacza to oszustwo ze strony SONY/M$, wiec kupując oryginał w takiej jakości klient jest robiony w balona, ja bym nigdy nie kupił gry która nie działa w stabilnych 30fps oraz 720pno i jeżeli gra jest wydana w polsce a nie jest w PL to tez uznaje to za kpine, na szczescie są piraty i mozna przed zakupem przetestowac czy towar jest wadliwy i godny jedynie spracenia
     
  6. filippiet

    filippiet Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 22, 2009
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Arcania Gothic 4 - Nie wiem jaka jest rozdzielczość natywna tej gry, ale nie ma 720p, na oko chodzi 20-30FPS z naciskiem na 20.

    Grafika jest tak denna, że nie da się dopatrzeć nawet AF x2

    Brawa dla twórców :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum