1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

X360 Need for Speed ProStreet

Temat na forum 'Encyklopedia' rozpoczęty przez Uped, Maj 10, 2011.

  1. Uped

    Uped Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2010
    Posty:
    258
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    [​IMG]

    Nazwa: Need for Speed ProStreet
    Data wydania w Polsce: 23 listopada 2007
    Gatunek: Wyścigi
    Multiplayer: Tak
    Developer: EA Games
    Wydawca na świecie: Electronic Arts Inc.
    Wydawca w Polsce: Electronic Arts Polska

    Opis:
    Kolejna gra z serii Need For Speed, całkowicie zrywa z tematyką nielegalnych wyścigów i przenosi się na profesjonalne tory. W grze zastosowano idealną fizykę uszkodzeń samochodu i uszkodzenia nie mają wpływu jedynie na wygląd naszego auta, ale też na jego osiągi. W grze został bardzo dobrze rozbudowany Autosculpt, który pojawił się w poprzedniku, ale nie był tak dokładny jak tu. Tuning wpływa na prawie każdą cechę naszego auta. W grze jest wiele licencjonowanych aut oraz 4 tryby wyścigów. ProStreet jest namiastką symulacji, a sama gra wywołała wiele kontrowersji wśród fanów ze względu na zerwanie z ulicznymi wyścigami.

    Trailer:

    Pegi: [​IMG]
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum