1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Need for Speed: Rivals w 30 klatkach na sekundę. Źle? Wręcz odwrotnie!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 24, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28050
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Podczas rozmowy z Eurogamerem, studio Ghost, twórcy najnowszej odsłony serii Need for Speed potwierdzili informację, jakoby nowy NFS działał płynnie w 30 klatkach na sekundę. A może to zdecydowanie za mało i liczbę należało by podwoić?

    Według Marcusa Nilssona, założyciela studia i producenta Need for Speed: Rivals, 30 stałych klatek na sekundę w zupełności wystarczą, by czerpać z gry jak najwięcej przyjemności. Wszystko to, za sprawą systemu AllDrive.

    Poprzez AllDrive, możliwym jest stworzenie sieciowej rozgrywki w wielkim, a przede wszystkim w pełni otwartym świecie. Dzięki temu rozwiązaniu, na drodze, którą pokonujemy mogą w każdej chwili znaleźć się kierowcy z całego świata. Jak twierdzi Nilsson, decyzja ta, powarunkowana jest głównym celem, jaki ekipa obrała sobie podczas tworzenia Rivals - wyświetlenia jak największej liczby obiektów podczas gry.

    Zapytany o to, czy nowy NFS wciąż pozwoli nam na grę single players, Marcus odpowiedział:
    Nilsson podsumował swoją wypowiedź, bardzo ciekawym stwierdzeniem:

    A premiera Need for Speed: Rivals na wszystkich konsolach obu generacji, już w listopadzie br.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. the mistic

    the mistic Banned

    Dołączył:
    Lipiec 24, 2013
    Posty:
    553
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ja tylko licze ,że tym razem będzie to grywalne.
     
  4. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    nie ma tuningu nie dostana mojej kasy ...
     
  5. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    30 klatek to odczuwalny lag, jeśli to nie jest żart to chyba ich lekko pogięło.
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Czy Oni próbują mi wmówić, że 30 FPS jest lepsze od 60 FPS? Hah :D
     
  7. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    na to wyglada:D ehhh dosyc ze co roku to samo to jeszcze wciskaja ludzion 30 fps :D ehhh DNO
     
  8. dragus1208

    dragus1208 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 22, 2009
    Posty:
    144
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Chojnice
    Na Xboxsie już od kilku NFS'ów jest 30fps albo nawet mniej. Nie rozumiem tylko dlaczego oni się tym chwalą skoro to jest podstawowy standard. Rozumiem jakby pisali o tym gdyby gra osiągało 120 stałych FPS'ów.
     
  9. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    I bardzo dobrze. .

    Niech jeszcze prawie milion userów tak zrobi to może przejrzą wkońcu na oczy..
     
Wczytywanie...

Poleć forum