1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Never Alone - takie indyki to ja rozumiem!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 12, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Są produkcje, które po zapowiedzi nie robią na mnie żadnego wrażenia i pozostają obojętne, nawet jeśli porażają oprawą i wychodzą z rąk czołowych deweloperów. Są też tytuły mniejsze, które potrafią zauroczyć jednym statycznym screenem. Wyprawa na Alaskę tak właśnie na mnie działa.
    Never Alone to gra logiczna stworzona z myślą o PS4, XONE i PC przez studio Upper One Games. Tytuł pozwala nam poznać życie i kulturę mieszkańców Alaski. Gracz ma okazję pokierować młodą dziewczyną imieniem Nuna oraz jej towarzyszem - polarnym lisem. W grze kluczową rolę odgrywa eksploracja skutych lodem terenów i poznawanie folkloru tegoż regionu.

    Rozgrywka koncentruje się na kooperacji Nuny i lisem, co pozwala rozwiązywać kolejne zagadki i puzzle. Tytuł umożliwia także granie we dwie osoby i składa się z ośmiu rozdziałów przedstawiając w trakcie przygody ludowych bohaterów takich jak Manslayer, Blizzard Man, Sky People, Little People czy Rolling Heads.

    Oprawa graficzna jest dość oszczędna, jednak nie można jej odmówić uroku. Podczas gry odwiedzamy arktyczną tundrę, lodowe jaskinie, lasy, urwiska a nawet nadbrzeżne wioski. Przy produkcji gry współpracowali ludzie, którzy odgrywali kluczowe role w takich projektach jak MechWarrior II, Tomb Raider: Underworld czy Tomb Raider: Anniversary. Ja póki co jestem oczarowany stylistyką i czekam na więcej.





    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. schaolin360

    schaolin360 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 9, 2008
    Posty:
    167
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Szkoda, że nie będzie na starego xsa...
     
  4. yago13

    yago13 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2009
    Posty:
    246
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Technicznie wygladala by tak samo x z łatwością by sobie z nią poradził no ale trzeba promować nowe konsole.

    Przekaz myśli
     
Wczytywanie...

Poleć forum